Vi som har barn med spalt del 11
Startat ännu en tråd då den gammla gick ut. Hoppas ingen han före och att alla hittar hit
Startat ännu en tråd då den gammla gick ut. Hoppas ingen han före och att alla hittar hit
Grattis till dottern Plastis och välkommen hit! Våran Sixten föddes med vänstersidig läpp,käk och gompalt för snart 1 år sedan. Gå gärna in och kika hos mig och ställ gärna frågor om du har några!
Maria
Skulle du, TS inte kunna göra en ''systertråd'' där man kan presentera sig.. typ vad barnet har för slags spalt, när och var den ska opereras, osv...?
Plastis: välkommen hit Vi har en son med dubbel läppspalt och nästan dubbel käkspalt och enkel gomspalt. Opererade läppen och mjuka gommen i måndags.
Nu börjar det kännas bättre och bättre efter op. Gabriel äter fortfarande rätt dåligt och kommer inte riktigt upp i den mängd som de sa på sjukhuset att de ville att han skulle äta per dygn, men det känns som om vi kan minska ner lite på smärtlindringen nu i alla fall och det känns bra. Antar att vårt lilla matvrak snart kommer tillbaka till sitt vanliga jag (och ännu så länge finns lite hull att ta av )
Grattis till födelsedagsbarnet
Finns lite nya bilder på liam i mitt galleri,för er som inte kommer in på min sida får ni hojjta till här så lägger jag till er..