Riktigt fula namn!
Vad skulle du aldrig nånsin döpa ditt barn till? Vore kul att få en lista med riktigt fuuula namn. Hehe
Vad skulle du aldrig nånsin döpa ditt barn till? Vore kul att få en lista med riktigt fuuula namn. Hehe
Lise-Lotte är för mej ett hemskt fult namn
Sven oxå, liksom Rudolf
Kommer kanske på fler....
Devin
Det vågar man ju knappt skriva... tänk om någon som har ett barn som heter så läser och blir stött/ledsen eller nåt? :-/
Men att sambon kan tycka att Ellinore är ett vackert namn, det kan jag inte fatta...
Annars är det väl mest sådana som de flesta tycker är ganska fula, som; Rutger, Brynolf, Signhild, Gertrud...osv.
jag skulle aldrig döpa mitt barn till Melker, helmer >Doris lennart, nisse och sånna gamla namn
Ett litet syfte med tråden är just att man ska få ha olika smak. Jag tycker illa om Vanessa, Jasper, Rutger och säkert en massa andra namn. Det finns säkert massor av namn som jag gillar som andra ogillar. T ex Melker som jag ser här ovanför.
Sander
Bastian är fult..................
SOm sagt - hoppas ingen blir sårad... men smaken är ju som baken - delad....
Emelie, Amanda, Frida, Mikaela, Jonna och Felicia är några av hemskaste namnen jag vet - känner barn som heter det... jättegulliga... men jag kan inte komma över att jag tycker namnen är hemska.... *skäms lite*
De namn som jag gillar resp tycker sämre om hör ofta ihop med minnen av personer som jag har - ofta från barndomen....
De fulaste killnamnen i denna tid måste vara:
Johnny
Donny
Conny
Sonny
Ronny
Enligt mig
Thindra (nästa år kanske Blänka?? är inne?),
Engla..jaha?,
Michelle, Samantha och dylikt.. För mycket amerikanskt för mig.
Ebba, Kajsa, Greta, Hans, Bertil, Kjell, Arne, Magnus, Jöns, Alvar, Ingeborg, Göran, Bengt, anders, Torbjörn, Jens, Harald, Gunnar, Asta, Orvar.. etc.. tycker jag inte är så vackra..