• Maijlo

Riktigt fula namn!

Vad skulle du aldrig nånsin döpa ditt barn till? Vore kul att få en lista med riktigt fuuula namn. Hehe

• Svar på tråden Riktigt fula namn!
  • moberana

Dubbelnamn som typ Lars-Åke eller Maja-Stina (som tur är dubbelnamn inte så vanligt nu och verkar inte bli mode)...

• Cheri

trodde faktiskt det var så att dubbelnamn kommer nu ?

• Patrik J

Kent-jesus det är inte fint

• tutim

Urban är alltid fulast av alla namn. Förlåt alla som heter det men tyvärr är det styggt.

• Annican001

Patrik J: Hahaha Kent-Jesus! Har jag då aldrig hört förr!!

Det var någon annan som nämnde här ovanför att man har negatva vibbar av vanliga namn, t.ex. från barndomen... Det stämmer verkligen på mig. Philip t.ex. Det är ju faktiskt jättepopulärt och jag kan inte säga att det är fult eller så, men för mig låter det så... gay? Det var en kille i en paralellklass i lågstadiet, som jämnt var så jäkla dryg!! (Gissa vad han hette...?) Samma sak med Nils, och Carl.

Andra namn som jag bara inte vill döpa mitt barn till är Agneta, Barbro, Roy, GERT!!

• maddie

Jag tycker att Amadeus är ett rätt taskigt namn att döpa sitt barn till, eller konstiga dubbelnamn... Tor-Marcus, Majja-Lina...
    Dick eller andra "könsnamn" är något jag funderar på hur man kan döpa sitt barn till

• Annican001

Willy! Petter-Niklas... hihihi

• suca

Jag tycker inte om 40 tals namn som tex Berit, Arne,Inga, Bertil, Uno osv. Det skulle jag aldrig välja. Men deras föräldrar som heter Alma, Elvira, Hillevi, Alfred mm tycker jag är helt okey.

Svar på tråden Riktigt fula namn!