• Caprifolium

Hur tränar man bort valkar/kärlekshandtag runt magen?

Har på bara ett par veckor gått upp i vikt (inte gravid) och allt lägger sig runt magen och resten av kroppen är smal. Det är som att man kan ta med handen och då få fett i handen, gillar det INTE.

Hur får man bort det på ett effektivt sätt? För det går väl att få bort?

• Svar på tråden Hur tränar man bort valkar/kärlekshandtag runt magen?
  • nelly 1

handtagen som alltid hänger över byxkanten....dom vill jag oxå trolla bort ju
    Kommer följa tråden med stort intresse

• TheAngelMoM

villmed ha tips
    ett jag kan ge det är raska promenader med stavgång.
    det ahr minskat mina kärlekshandtag där och även dom i ryggen där under bh kanten hehe
    men det borde finnas bättre *hoppas*

• soffe

Lägga om kosten... Det som fastnar runt magen eller nedre delen av magen är kost fel. Så sa min personliga tränare iallafall...

• HelleGbg

hoppa över allt snask,.som godis,chips mm....ät mkt frukter ,grönsaker,vatten, o göra sit-ups!
    det är inte lätt,men man får ge sej f*n på det

• Pallas

Raska promenader på mellan 60 och 90 minuter innan frukost ger bra fettförbränning.

• non compos mentis

Det är bara hederlig fettförbränningsträning som gäller eftersom det inte går att bränna på specifika ställen på kroppen, så promenader i rask takt är ett bra tips. Sen kan man ju stärka muskulaturen runt midjan med diverse sit-ups övningar och andra magövningar, men det bränner inte bort fettet just där..

• nelly 1

soffe...

vad ska man äta som är bra då??

• Caprifolium

inget godis? HUR ska det gå?

• Caprifolium

Ok, jag ska inte äta mer godis... eller jo , men minska på det. Så nu gick jag nyss o slängde den smågodispåsen jag hade och slängde även en kexchoklad. ska inte komma åt det!!

Svar på tråden Hur tränar man bort valkar/kärlekshandtag runt magen?