• Fiffi M

Rasar i vikt!

Min son är nu 5½ månad och jag har rasat nåt enormt i vikt. Alla 10 kilona jag gick upp, + 7 extra har försvunnit. Jag väger 55 kilo till mina 1.70 och känner mig faktist för smal nu. Jag är visserligen glad att jag inte dragit på mig extrakilon från graviditeten som vägrar försvinna och som många verkar ha problem med. Men det kan bli problem åt andra hållet också! Inga kläder passar längre, allt hänger som säckar.
    Ni som rasat i vikt efter förlossningen, när slutar det? Kommer kilona tillbaks när man slutar amma kanske?

• Svar på tråden Rasar i vikt!
  • Fiffi M

Tack Viffy, du är söt du
    Jag fattar inte hur jag kan gå ner så mycket, jag har aldrig ätit så mycket skräpmat förr som jag gör nu!

• Fiffi M

Tusen tack för era svar!
    När jag vägde 57 sa jag att kommer jag under 55 kilo så får jag ringa läkaren. Och nu är jag nästan där. Har lite "läkarfobi", men man borde kanske kolla upp så att allt står rätt till.
    Har vissa av symtomen du beskriver, Semlorna. Allt utom lös avföring och matlust.
    Är nästan aldrig hungrig, utan äter för att jag måste. Men energi har jag ändå rätt gott om, så nån näringsbrist tror jag inte det är? Att jag äter för lite menar jag.

Svar på tråden Rasar i vikt!