• Anonym

Min sambo är/har varit aktiv på QX

Hej alla!

Jag har sett på min sambos dator att han är eller har vart aktiv på QX? Men det troligaste är att han har vart aktiv.

Jag har frågat honom vilken läggning han har och han har sagt att han är hetro.

Vad skulle ni tro? Är det inte numera enbart en gaysida?

• Svar på tråden Min sambo är/har varit aktiv på QX
  • Garderobshylla

Han kan ju varit inne där för att typ driva med folk, är ju känt att det finns ett antal lisa11 på lunar ex som egentligen visar sig vara runar42.
    Lr så är var han helt enkelt nyfiken och kollade och nu vet om att han är hetero.
    Sen foinns det ju ett tredje alt att han inte tordes svara ärligt när du frågade.

• Anonym (hetro)

Jag var medlem där förut och det är en sida för homobiochtrans. men i verkligheten är mer än hälften där hetro! Det är en vanlig dejtingsida fast mer inriktad på sex.

• juliariiel

Det är jätte många hetero killar där, som är nyfikna och det är så irriterande när de skriver.

• Anonym

Det är sjukt många heterosar där och snurrar runt, hemskt irriterande.

• Anonym

min kille härjade där när jag kom på honom. Han drev med Bisexuella / homosexuella sa han.. men trots de så visa han upp Sin kuk där för vissa.. tjejer som killar....

• MalinBN

Det är jättemånga straighta som hänger på QX numera. Många av dem för att de har kompisar som är lesbiska/bögar. Han kanske är en av dem?

Du kan ju regga en egen profil där också, men det kan vara känsligt om han tror att du spionerar på honom.

• merlinmia

Det är ju mycke sex-snack där men även en ganska kul sida fast man är hetro...
    Jag var medlem där tidigare men mest för att jag har kompisar som är gay...

• Anonym

Han är medveten om att jag misstänker att han kan hänga där så troligtvis har han tagit bort bild och så om han är där fortfarande...... Hehe Jag skulle inte orka regga mig för att spionera

Svar på tråden Min sambo är/har varit aktiv på QX