• Anonym

Min sambo är/har varit aktiv på QX

Hej alla!

Jag har sett på min sambos dator att han är eller har vart aktiv på QX? Men det troligaste är att han har vart aktiv.

Jag har frågat honom vilken läggning han har och han har sagt att han är hetro.

Vad skulle ni tro? Är det inte numera enbart en gaysida?

• Svar på tråden Min sambo är/har varit aktiv på QX
  • Dorian Ertymexx
    Storebroorsan skrev 2009-05-03 10:29:48 följande:
    Han är nog bisexuell ursäkta språket han vill ha en snabel mellan skinkorna
    Ja för det är det enda som homo/bisexualitet handlar om va...

Du vet förstås att det är långt färre samkönade par som har analsex än heteropar?
  • Danne74

Bögvarning helt klart, en sådan sida besöker man inte om man inte har sådana böjelser...

• Storebroorsan

Håller med dig helt klart

Danne74 skrev 2009-05-03 10:40:40 följande:
    Bögvarning helt klart, en sådan sida besöker man inte om man inte har sådana böjelser...
  • Storebroorsan

Låter som att du är aktiv på qx med

Dorian Ertymexx skrev 2009-05-03 10:35:23 följande:

Ja för det är det enda som homo/bisexualitet handlar om va...Du vet förstås att det är långt färre samkönade par som har analsex än heteropar?
  • Dorian Ertymexx
    Storebroorsan skrev 2009-05-03 10:44:54 följande:
    Låter som att du är aktiv på qx med Dorian Ertymexx skrev 2009-05-03 10:35:23 följande:
    Japp, det stämmer. Är själv straight, men poly, och tidigare var det den enda siten som man kunde prata med andra polysar på. Det har ändrats nu, så jag är inte alls där vidare frekvent, speciellt som att jag avskyr sitens policy, men jag har behållit mitt konto där tills vidare. Hur så?
  • Dorian Ertymexx
    Danne74 skrev 2009-05-03 10:40:40 följande:
    Det var en rejäll fördom... Många där är straighta bdsm-are, transvestiter eller folk med andra böjelser. Finns många straighta där.
  • linjes

Ähh bullshit på den sidan huserar alla(ja jag menar ju inte alla i sverige om det skulle bli dramskri) man behöver inte ha någon speciell läggning för att vara på den sidan

• Flygfotogen

Jag är straight "men" medlem där. Har vänner och bekanta som är medlemmar och vi håller lite kontakt via sajten. Störigt dock med alla skitkaxiga straightkillar som skickar bilder på sina kukar. Trodde i min naivitet att jag skulle slippa dem om jag skrev att jag var lesbisk men då blev det mycket värre. Då skulle jag omvändas eller vara med på trekanter med dem och en till tjej. Störtlöjligt och jag förstår verkligen att många lesbiska tjejer blir oerhört irriterade och kränkta av sådant.

• Dorian Ertymexx
    Marsch skrev 2009-05-03 10:57:22 följande:
    Jag är straight "men" medlem där. Har vänner och bekanta som är medlemmar och vi håller lite kontakt via sajten. Störigt dock med alla skitkaxiga straightkillar som skickar bilder på sina kukar. Trodde i min naivitet att jag skulle slippa dem om jag skrev att jag var lesbisk men då blev det mycket värre. Då skulle jag omvändas eller vara med på trekanter med dem och en till tjej. Störtlöjligt och jag förstår verkligen att många lesbiska tjejer blir oerhört irriterade och kränkta av sådant.
    Jag har ett bra svar till sådana:

"Du är bara lebb för att du inte fått riktig kuk!"
    "Och du är bara straight för att DU inte fått riktig kuk!"

;>
Svar på tråden Min sambo är/har varit aktiv på QX