Inlägg från: Aquagreen |Visa alla inlägg
  • Aquagreen

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Anorska skrev 2009-03-13 23:50:05 följande:
    Hallå!Ligger just nu o tar igen mig efter en bröstoperation o vilken pärs de har varit...Men helt klart värt det...Är de nån som har några frågor så e de bara att fråga på...Jag har också några frågor om de finns nån här som har gått gravid med implantat och om de gick att amma och hur brösten såg ut efteråt?//Anna
    Grattis till nya bröst, jag har haft 2 graviditeter med brösten, dom växte inget under graviditeten men när mjölken rann till vart dom enorma.
    Dom vart mjuka o lute hängiga efteråt så¨ska fixa om dom nu till hösten, går från Mentors moderate profile till runda hallongele extrahögprofil.
  • Aquagreen

Anonym (KKAB) skrev 2009-03-14 11:52:25 följande:

Och jag som tycker att jag har stora :P Hoppas att allt går bra och att du blir nöjd med stl:en.
    Du har 460 cc?
    Jag är orolig att 600 inte blir så stort som jag vill ha det, har pratat en del med min kirurg o jag vet inte om han riktigt förstår hurdana bröst jag vill ha, jag tycker det är skit snyggt med fake look på brösten, vill ha höga riktigt runda, därför jag först tänkte lägga på muskeln så inplantets form syns genom brösten men då rädd att de ska bli hängiga då inte muskeln håller upp dom.
    Hmm vilka problem
  • Aquagreen
    MammasÄlsklingar skrev 2009-03-14 14:54:05 följande:
    hur stora har du innan?Jag har C o ska fylla i ca 350
    Nu haqr jag 300 cc = D kupa
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"