• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • TereseA
    Anonym (HM) skrev 2009-03-12 19:25:16 följande:
    Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
    hittade
    Akiim är mitt liv 071004
  • Anonym (HM)

Anonym (ÄNTLIGEN!!!) skrev 2009-03-11 22:50:59 följande:
    Anonym (HM) skrev 2009-03-11 22:03:39 följande: De inlägg som är mer toppiga kallas för högprofil. Bröstinlägg som fyller ut mer på bredden kallas Moderat/Normal Profil.

Tack!
    Men vad är då mellanprofil?

Lyfter över inlägget hit istället..

• MammasÄlsklingar

Tjeno brudar

• Söta Nasse

Då är det högprofil jag vill ha. Vill inte att brösten skall gå ut så långt på sidan.

♥ Renoveringen är igång redan ♥
  • Anonym (xlnt)

Hej tjejor :)

Söta Nasse skrev 2009-03-13 07:41:17 följande:

Då är det högprofil jag vill ha. Vill inte att brösten skall gå ut så långt på sidan.
    Jag är mer rädd för att mina ska få lite häng... vill ha dom rätt ut men de kommer nog inte då då jag redan har egna bröst och ett lyft undviker man ju helst vid första op. Alla implanttyperna har visningar med måtten på sina hemsidor, så googla, de blir kanske lite lättare att se när du ser måtten så att säga :)
  • Söta Nasse

jaha. ser man hur de ser ut också. ska jag genast göra

• Söta Nasse

nån somvet vilken/vilka tillverkare kosmetisk kirurgi använder sig av?

• Frida87

Hejsan!! Har lite funderingra kring det här med bröstförstoringar. Bestämt mig redan efter första barnet att jag ska göra en, har sedan fått en till å väntar nu tredje. Undra över hur långt efter man fött barn kan mna göra en operation? När gjorde ni? Hur är det med amningen, hur långt efter att man slutat Amma kan man göra en?

• Anonym (KKAB)

Hej hej!

Jag gjorde en op. på Kosmetisk Kirurgi i Falköping för drygt 3 år sedan och då använde de sig av märket Nagor och Mentor. Nu kanske det är annorlunda. Har ni några frågor så svarar jag gärna :)

• MammasÄlsklingar
    Frida87 skrev 2009-03-13 11:05:56 följande:
    Hejsan!! Har lite funderingra kring det här med bröstförstoringar. Bestämt mig redan efter första barnet att jag ska göra en, har sedan fått en till å väntar nu tredje. Undra över hur långt efter man fött barn kan mna göra en operation? När gjorde ni? Hur är det med amningen, hur långt efter att man slutat Amma kan man göra en?
    Dom måste ha vart utan mjölk i minst 6 månader innan du kan op dina bröst.
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"