Inlägg från: Anonym (Äntligen!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äntligen!!!)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Söta Nasse skrev 2009-03-15 08:45:43 följande:

ingen mer än mig som bara skall göra dem normalt stora? Jag vill bara ha c-kupa. det blir perfekt
    Här är en till som bara vill ha ett par bröst helt enkelt - allt som tillkommer är ju plus om man alltid haft liten byst.
    Jag ska ring i morgon o se hur mkt jag kan gå ner i storlek innan det kommer att se konstigt ut på mig. Vill verkligen inte ha de 360 cc som jag rekommenderades av min läkare... känns på tok för stort. 300 tror jag bli lagom faktiskt!
  • Anonym (Äntligen!!!)
    mitchi skrev 2009-03-16 10:52:52 följande:
    tror inte du behöver ringa utan säga det när du kommer dit när det e dags för operation. jag sa oxå att jag tror att det skulle bli förstort med det som jag hade valt men det blev så att jag la i mera. dom ska ju kolla oxå hur mycket fett man har själv runt körteln och så. det gjorde dom på mig i allafall..
    När jag var på konsultaionen så sa de att jag kunde ändra storlek men bör göra det i god tid då de beställer inläggen och det tar några dagar att få hem dem.
    Har i a f bokat ny tid med kirurgen nu - det är kostnadsfritt eftersom jag redan betalat för en konsultation samt betalt in handpenningen. Så jag tar med mig smakråd och testar lite olika en gång för alla.
  • Anonym (Äntligen!!!)

Anonym (xlnt) skrev 2009-03-17 10:24:21 följande:

Söta Nasse skrev 2009-03-17 06:57:12 följande:
    På din konsultation träffar du en sköterska som ger dig en rekommendation efter att du klargjort dina önskemål. Sen på operationsdagen träffar du kirurgen där det slutliga valet görs.
    Verkar vara olika hur de går tillväga med det där. Där jag ska göra mina får man först träffa sköterska och prata lite allmänt samt titta o känna på lite olika inlägg. Sköterskan kan rekommendera en storlek, men beslutet görs på konsultationen hos kirurgen som sker några veckor innan op.
    Jag har t ex varit hos kirurgen redan, men kommer att gå dit en gång till då jag inte är säker på att det blev rätt val. Här ska man ha valt rätt storlek senast 1 vecka innan op då inläggen beställs och har några dagars leveranstid.
  • Anonym (Äntligen!!!)

Anonym (fundersam) skrev 2009-03-18 18:51:31 följande:

Har inte läst alla inlägg, jag undrar om man måste byta ut inläggen, efter ett antal år..? Velar mellan koksalt eller gelehallon..
    Jag kommer att lägga in gelehallon och de behöver man inte byta ut enligt läkaren. Koksalt vet jag inget om...
  • Anonym (Äntligen!!!)

Anonym (10 år sen.) skrev 2009-03-18 22:17:11 följande:

Anonym (xlnt) skrev 2009-03-18 22:06:48 följande:
    Mina är fortfarande snygga . Så det är inte därför jag ska göra om dem.Däremot så var jag med i en bilolycka så att mitt högra är deformerat som känns om man känner på det, det har också orsakat obehagkänslor. Det är förmodligen sprucket eller har vänt på sig och bucklats till. Volymen är dock den samma.SOm tillägg så har jag som sagt gått ner en storlek, vilket inte besvärar mig särskilt, men om jag nu ändå ska byta så... .Ett skäl till omoperationer är att de "går ut". Precis som mjölk faktiskt men mked ett något längre bäst före datum . :-PHöljet blir tunnare och mer lättstött och skört. De kan också i vissa fall ändra form osv. Speciellt efter graviditet. Jag har haft tur och till det, en riktigt skicklig kirurg. (som dessutom säger precis som det är)
    Du tror inte att inläggan var av annan kvalitet för 10 år sedan? Det var nämligen precis det kirurgen sa om det här med att behöva byta - dagens inlägg har livstids hållbarhet, det hade de inte förr. Men han kanske bara var oseriös och ljög, han vill väl inte ha tillbaka samma "kunder".
  • Anonym (Äntligen!!!)

Anonym (xlnt) skrev 2009-03-24 17:06:51 följande:

Jag gjorde mina igår Kkab, Stefan Modin.375 i ena och 400 i andra, mentors moderate plus. Sjukt svullna men ack så nöjd hittills
    Åh - grattis din lyckost som redan är klar!

Jag har 8 sjukt långa veckor kvar innan det är min tur
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"