• Anonym

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Anonym (mars) skrev 2009-03-15 17:54:07 följande:

Hänger med här i den nya tråden med mina alldeles nya bröst Gjorde på Victoriakliniken i torsdags...
    Vad kostar det nu för tiden på Victoriakliniken?
  • Anonym

Anonym (mars) skrev 2009-03-17 16:53:30 följande:

47 000:- och ja, dom är väl lite dyrare än dom flesta andra ställen...men man blir så väl omhändertagen där och stannar kvar en natt för observation då alla passar upp på en och ser till så att man mår så bra som möjligt, så fort som möjligt och att dom inte ens behöver göra reklam för sin verksamhet säger väl ganska mycket
    I know, gjorde mina bröst där men det är 4 år sedan. Nu funderar jag på att göra dem mindre men det får bli efter amningen, är gravid nu.
    Undrar om det kostar lika mycket att byta implantat som att göra helt nya?
  • Anonym

Jag ska på konsultationen den 8 april och då ska jag träffa läkaren på en gång.

• Anonym

Jag la in 395 gr och jag har c-kupa.

• Anonym

Någon som vet en bra klinik runt stockholmsområdet där man kan göra bröstförstoring? Någon med egna erfarenheter?

• Anonym

Anonym (tuttar) - Jag tror dom rekomenderar att man ska vänta 6 månader efter avslutad ammning innan man opererar brösten, så att dom verkligen är helt återställda.

• Anonym

Anonym (snart) skrev 2009-04-15 12:53:37 följande:

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-15 07:51:47 följande: Åh vad roligt!! Längtar! Ska göra om drygt tre veckor, men drömde asskumt inatt. Brösten såg superjusta ut till en början, men sen skulle jag byta till en superkomplicerad sport-bh/korsett-variant, och då låg inläggen utanför brösten och började åka runt på kroppen. Såg ut som två fryspåsar med vatten, som var igentejpade. Mina egna bröst hade de tagit bort och sytt ihop med korsstygn, och så hade de gjort super-mini-bröstvårtor. Sen kom en sköterska och häftade fast det ena inlägget på ryggen, så att det skulle sluta åka runt. Men jag var rätt nöjd ändå... Ehh, hoppas det inte var en sanndröm
    Hahahahaha!!! -"men jag var rätt nöjd ändå" -hahaha.... (själv opererad för 3 år sen...)
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"