Anonym (xlnt) skrev 2009-03-18 22:06:48 följande:
Anonym (10 år sen.) skrev 2009-03-18 21:39:30 följande:
Vad jag har förstått det som så är det livslängd på själva inlägget och oftast kanske man inte vill göra om dom pga att implantatet spricker utan snarare för att formen har förändrats efter några år eller att storleken kanske inte riktigt längre duger till som verkar vara ett vanligt skäl för omoperationer ;)
Mina är fortfarande snygga

. Så det är inte därför jag ska göra om dem.
Däremot så var jag med i en bilolycka så att mitt högra är deformerat som känns om man känner på det, det har också orsakat obehagkänslor. Det är förmodligen sprucket eller har vänt på sig och bucklats till. Volymen är dock den samma.
SOm tillägg så har jag som sagt gått ner en storlek, vilket inte besvärar mig särskilt, men om jag nu ändå ska byta så...

.
Ett skäl till omoperationer är att de "går ut". Precis som mjölk faktiskt men mked ett något längre bäst före datum . :-P
Höljet blir tunnare och mer lättstött och skört. De kan också i vissa fall ändra form osv. Speciellt efter graviditet. Jag har haft tur och till det, en riktigt skicklig kirurg. (som dessutom säger precis som det är)