Inlägg från: Underbara Dottern o Jag |Visa alla inlägg
  • Underbara Dottern o Jag

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Vad det är härligt att det finns en sån här tråd! Tack alla ni som skriver o berättar om era erfarenheter!! Själv har jag bara en dryg vecka kvar t operation nu..

Jag ska göra mina "normal stora". Vill ha dom i storlek som passar till min kropp. Jag fyller knappt ut en A-kupa nu, å min läkare rekommendera mig att lägga i från 300 o uppåt. Är inne på att lägga i 350.

Har du bokat tid för op?

Härligt att du är nöjd med din storlek! När gjorde du dom? Hur mkt la du i?

Min läkare sa oxå att de e "livslängd" på silicon inplantaten nuförtiden.

Trådstart: Nu är det inte långt kvar för oss!! Hmm.. börjar bli riktigt nervös nu... velar fortfarande lite m storleken... Har du bestämt dig??

*Skrattar*... De e iaf skönt att läsa att jag inte e ensam i mitt storleksvelande. Ska göra min operation nu på mån (å ja, de va nog dig jag menade XINT... många o hålla reda på här ) och jag har inte bestämt mig än...

Men jag ska iaf lägga in runda inlägg under muskeln och ev. göra lyft oxå om kirurgen ser att det behövs efter han har lagt i. Jag är just nu inne på 350. Är 1,70 lång och väger runt 67 och är typ platt nu. Vill inte ha jättestora utan mer en naturlig look, fast det är klart att jag vill att det ska synas ändå, men jag e rädd att jag ska tycka 400 blir för stort... hmm...

Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"