Barnakär skrev 2009-03-21 21:16:11 följande:
19 år med små men välformade bröst, ska jobba som en dåre i sommar, spara och skaffa och inviga ett par sillisar till nyå
r.Nu till frågan. Ni som gjort i Stockholm, har ni några för och efter bilder man kan få se? Vilka rekommenderar ni i Stockholm eller dess närhet (ex. Uppsala, Norrtälje osv)? Vad la ni in?En allmän fråga, någon som vet någon bra sida där man kan få se skillnaderna mellan de olika inläggen?En sista fråga som jag länge undrat, hur känns det? Känns det som innan eller känner man typ ingenting. Av någon anledning så ser jag framför mig att man inte har någon känsel all i brösten, att man typ bara har känsel i bröstvårtorna och att det känns som att man bara har någonting dött inom sig..?
Jag gjorde mina i Linköping...
Det gick kalasbra att åka dit och hem...
Jag åkte själv för min man var hemma med barnen och kompisen som skulle följa med blev sjuk:( men det stoppade inte mig...heheh....
2 timmar efter operationen lämnade jag rummet och tog mig till buss och sedan vidare till tågstationen och hem till stockholm :) Nemas problemas.. visst hade jag lite ont men inte så jag grinade.
Jag gjorde min op för tre år sedan och jag har nästan samma känsel som innan... bara lite ovanför snittet som jag har bortdomnad känsla... = ingen känsel alls..
Men det e inte nått som stör mig, har samma känsel som innan i bröstvårtorna ;)
Kram kram