Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Jag har opererat mig på Citadellkliniken för snart ett år sedan.
Kan verkligen rekomendera denna kliniken då den verkligen var super! Konsultationen var i Malmö men operationen var i Landskrona. Peter Cosmo som var min läkare var verkligen proffsig. Kliniken i Landskrona är som ett hälsohem.Så fint och så trevlig personal. Lite trisst att åka hem dagen efter pga detta
Jag kände mig riktigt bra dagen efter. Då kliniken låg så fint o jag är fototokig så stack jag ut innan jag blev hämtad för att ta lite kort.Nyopererad o fotar för fullt...Konstiga människa! Det jobbiga var att öppna dörrarna. De var tunga o de kändes lite trots att jag var väl sederad. När jag sen blev hämtad så bar jag ner min övernattningsväska själv. Detta såg Peter o ryckte genast väskan ifrån mig för att hjälpa mig att bära den
Jag har 400 cc gelehallon under muskeln. I början kunde jag bara bära ett mjölkpaket o inte lyfta armarna. Var hemma 3 veckor från jobb o det kändes jättebra. Värsta dagarna var typ dag 3-7.
Nu har jag jättesnygga bröst med snygg klyfta och jag är helnöjd. De känns verkligen som mina egna.