Inlägg från: Anonym (nyop.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nyop.)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Ja då hittade jag med hit
    Är nu lite över en månad sen jag opererade mig.Från aa (platt) till C-D tror jag nu.La in 320 cc och är jätte nöjd, tror att dom kommer hänga till sig lite till o väntar på att dom ska bli mer mjuka. Tycker att jag kan rekomondera GPC i gbg och Dan Fagrell,en jätte duktig pl.kirurg (om ni vill ha tips:) )

• Anonym (nyop.)
    Anonym (nya bröst på fre) skrev 2009-03-28 09:58:29 följande:
    Tack alla! De känns superbra att det är gjort, har ju inte riktigt sett dom än under bandage o sport bh, men storleken känns bra som det verkar nu. Ni kan få se bilder lite längre fram ja.. (Gjorde på Eriksbergskliniken)Jag var otroligt nervös inför själva narkosen, (har aldrig blivit sövd tidigare), men det var ju absolut inget att oroa sig för, var bara skönt ju! Efteråt däremot, mådde jag lite illa och va rätt snurrig, så då var det skönt att bara ligga och slumra ett tag. Efter ca 3 timmar åkte vi hem igen... hade en timmes bilfärd ungefär och jag halvsov hela vägen, liggandes bakåtlutad i sätet Jag tycker att det var MYCKET värre att föda barn!! De gjorde ju skitont ju!! Visst har man en smärta i brösten, men man får räkna med att halv ligga/sitta upppallrad med kuddar i början så känns det ok. Idag har jag mindre värk i dom, kan sitta upp i soffan nu och det känns bra. Jag tar ju en del smärtstillande som jag har fått och det hjälper bra. Under hela första dygnet fick jag morfintabletter och nu har jag några som heter Ramadol. Det som gör ont är när man ska resa sig upp från liggande läge, (min sambo får ta tag bakom ryggen o "putta" mig upp ), sen är det ovant att inte kunna röra armarna som man är van vid.. bara att ta ner tandborsten uppifrån badrumsskåpet var ju ett problem, men man hittar sina knep!Ni kommer klara det galant tjejer! Fråga på om ni undrar över något! Och jag lovar er, det är värt de och ni kommer inte att ångra er!!!
    Håller med om smärtan,var jobbigast i ca 3 dygn sen blev det bättre.Sova halvsittande är ett hett tips!Om man e ensam så kan det bli problem att komma upp ur sängen annars.Jag fick inte lyfta på en månad o min sambo var hemma med mig i tre veckor( vi har två små barn)sen fuskade jag lite men bara det känns ok så e det nog ingen fara...

Tycker många pratar om dessa "Tortyr" bh-ar men jag hade ingen alls fick med mig ett spännband som jag skulle använda för att trycka ner brösten men den använde jag bara då o då i en vecka ca sen räckte det.
    Kanske bara gäller för dom som lägger över muskeln??
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"