• mitchi

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

nu har det snar gått 7 veckor sen jag gjorde och dom har börjat hänga till sig och fått sin form. jag e fortfarande nöjd. kan ligga lite på mage nu utan att jag tycker att det är obehagligt. dock så känns det lite konstigt efter jag legat på mage och ska lägga mig på rygg. emn det blir väl bättre med tiden. ska på 2 månaders besöket snart. den 2/4.
    jag op min oxå på KKAB och det va stefan modin. men det har jag skrivit förut.

• mitchi
    Anonym (HM) skrev 2009-03-14 13:26:03 följande:
    Mitchi! Har du tagit nya bilder??
    ja men jag ska fixa som så att jag kan lägga in så att man ser skilnaden.
  • mitchi
    Anonym (Äntligen!!!) skrev 2009-03-16 00:26:04 följande:
    Söta Nasse skrev 2009-03-15 08:45:43 följande: Här är en till som bara vill ha ett par bröst helt enkelt - allt som tillkommer är ju plus om man alltid haft liten byst. Jag ska ring i morgon o se hur mkt jag kan gå ner i storlek innan det kommer att se konstigt ut på mig. Vill verkligen inte ha de 360 cc som jag rekommenderades av min läkare... känns på tok för stort. 300 tror jag bli lagom faktiskt!
    tror inte du behöver ringa utan säga det när du kommer dit när det e dags för operation. jag sa oxå att jag tror att det skulle bli förstort med det som jag hade valt men det blev så att jag la i mera. dom ska ju kolla oxå hur mycket fett man har själv runt körteln och så. det gjorde dom på mig i allafall..
  • mitchi
    Anonym (xlnt) skrev 2009-03-16 12:04:21 följande:
    Anonym (KKAB) Ville ge dig den här länken också angående större behåar. Finns ju trots allt en hel del tips på sidor där så du kanske kan hitta någonting bra :) Lite jobbigare att köpa över nätet såklart nr man inte kan prova osv men med större storlekar så verkar det var change, internet eller triumph som gäller.. www.plastikkirurgiforum.se/broestfoerstoring/...
    ååå nu ska jag in och titta.

har lagt in bilder under starcka bilder.
  • mitchi
    MammasÄlsklingar skrev 2009-03-16 15:45:01 följande:
    hur mycket väger du o hur lång e du? Super fin vart brösten
    jag e 170 lång och väger förmycket 77kg men e påväg ner. ska ner till 70 innan midsommar.
  • mitchi

tack allihoppa. jag e jätte nöjd själv.

svar på en fråga som va här.

jag op av stefan modin och jag tycker han va jätte bra.

• mitchi
    MammasÄlsklingar skrev 2009-03-17 09:26:02 följande:
    Ah! en fråga kan inte brösten bli konstig om man går ner efter op? Jag e 171 pendlar mellan 63-65 nu. Skulle vilja gå ner något kilo så ska försöka göra d till Juni då jag ska göra brösten o magen o fettsugning. Söta Nasse skrev 2009-03-17 06:57:12 följande: det gör väl alltid kirurgerna?
    visst kan det påvärka lite grann men jag tror nte det gör det så mtcket faktist. kolla på dom som fått barn och ammat och så.
  • mitchi
    Anonym (KKAB) skrev 2009-03-17 10:26:37 följande:
    Jag träffade först sköterskan på konsultationen, där rekomenderade hon först stl. efter min önskan. Sedan träffade jag kirurgen och pratade igenom och provade ut stl. Blev ungefär det som sköterskan rekomenderat, lite mindre dock. Jag gick först upp 15kg efter op. sedan snabbt ner 17kg, och det hade ingen inverkan på mina bröst, men det är nog väldigt olika. Men att gå ner några kg spelar nog inte alls ngn roll. Lycka till!
    hur gjorde du för att gå ner?? e lite nyfiken eftersom jag vill gå ner.
  • mitchi
    Anonym (fundersam) skrev 2009-03-17 15:15:54 följande:
    Är det någon som har op. på kosmetisk kirurgi Kungsgatan 48, Stockholm.? Jag är verkligen sugen..(jag startade en tråd om bröstförstoring) fick en länk att det finns en i full gång här.. :)
    ja jag har varit där 2ggr. först på konsulation och sen på stygntagningen och ska dit igen om ca 14 dagar på 2 månaderskontroll.
    men man opereras i falköping.
  • mitchi
    Anonym (KKAB) skrev 2009-03-17 19:30:02 följande:
    Jag åkte till Falköping och op. där, är över 100mil. Tog tåget både ner och hem själv och det gick bra, men det var lite jobbare på vägen hem ;)
    det va strongt gjort av dig att ta tåget hem.
    jag tyckte det va en pina att åka hem i bil.
    min sambo kom och hämtade mig.
    vad tyckte du gjorde ondast när du gjort operationen och när du va hemma?
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"