Inlägg från: Anonym (längtar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (längtar)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Hej!
    Jag och min man har denna vecka bestämt oss för att lägga lägga pengar på en bröstförstoring. Jag är 24 år och vi har två småttingar 2 och 1 år gamla, ammat båda barnen så nu är det som två skinnpåsar typ :S Aldrig haft några större bröst. Har för tillfället 70 c, men det är mycket som är bara lös hud. Jag är 174 lång och väger 60 kg, funderar på hur stora man ska göra.. jag vill ha ganska så stora när jag ändå gör ;)

• Anonym (längtar)

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-07 08:38:49 följande:

nu är det bara en vecka kvar sen är det min tur på operationsbordet nu börjar man bli lite smått nervös och det pirrar i magen när man tänker på det. äntligen kommer det bli verklighet.
    vad är det för några ? :)
  • Anonym (längtar)
    MammasÄlsklingar skrev 2009-04-07 11:55:05 följande:
    Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-07 09:44:50 följande:
    ahh.. Jag e 171 lång väger 63-65 kilo... har en c kupa nu ska fylla 400 - 450 Vad lagom är e nog vad man själv vill ha eller vad man ska säga
    hur stor är du runt? Jag funderar på att ta kring 450, men jag vet inte om det skulle se okej ut. Vill ha ganska stora, men vill inte ha så det ser bredare ut än själva bröstkorgen :P förstår du hur jag menar?
    jag brukar ha 70 c på bh och då knäpper jag alltid längst in. har inget måttband så jag kan inte mäta exakt nu.
  • Anonym (längtar)

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-07 09:25:56 följande:

Anonym (längtar) skrev 2009-04-07 09:18:47 följande:
    jag ska lägga in geléhallon, 450cc..
    samma som jag funderar på då :) vad har du valt för profil?
  • Anonym (längtar)

skulle tippa på att mina är en liten 70 c, eftersom det är mycket lös hud sedan amning och graviditet. vad har ni valt för profil ni som är smala runtom? jag vill ju ha så de blir fina framifrån :)

• Anonym (längtar)

jag ska på konsultation på söndag (av alla dagar) :) 400 såg inte så ruskigt stort när jag gjorde ristestet så 450-500 kanske tillochmed skulle funka :P

• Anonym (längtar)

längtar mycket :) var på konsultation igår, blir gelehallon 425 high profile :) blir nog tokbra, men kommer bli först i december

• Anonym (längtar)

Anonym (snart) skrev 2009-04-29 07:01:24 följande:

Anonym (längtar) skrev 2009-04-27 16:23:10 följande:
    Oj vilken lång väntetid! Var ska du göra?
    jag väljer att göra det först då, kunde gjort det tidigare, men har två småttingar och vid jul börjar minsta vara så pass stor så jag inte behöver lyfta en massa och vid jul är mannen hemma mer också så jag har hjälp :) ska göra på hermelinen i luleå.
  • Anonym (längtar)

jag funderar mycket på storleken och lär väl göra det ända tills operationen blivit av. bestämt mig för 425 high profile runda gelehallon, men funderar om jag inte ska gå upp på 475 typ, undrar om det skulle se galet ut. på konsultationen lät det som att jag skulle kunna bära upp det, men det kanske skulle se svinstort ut. jag är 173 lång och väger 61 kg, har lite höfter, men jag är ju inte direkt stor :)

Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"