Anonym (75C-D) skrev 2009-04-15 09:36:01 följande:
Anonym (geléhallon) skrev 2009-04-14 18:11:53 följande: Det beror nog på. Mitt ärr under bysten syns mindre än de bilder jag sett på ärr i armhålan. Mina vänner ser inte ens ärret om jag inte pekar ut det. Men det klart, man kan ju låta bli att raka armhålan så syns det inte
hehehee :D jo det kan man ju alltid göra :P
Det är ju så olika från person till person det där, jag själv är en sådan som får väldigt fula ärr, så för min del är det absolut inte värt att ta under bröstet.
Anonym (snart) skrev 2009-04-14 20:51:48 följande:
Anonym (mars) skrev 2009-04-13 21:15:47 följande: :) Nejdå! Jag ska ju handla lite justare form också! (trodde det var vad man fick med gelehallon) ;)he he... och så ganska mycket större faktiskt, men det ska bara bli trevligt tror jag
... Jo fast man kan inte direkt slänga fram en bild till doktor o säga att sådana bröst vill jag ha, med den formen o allt, Det beror på hur dina bröst ser ut sedan innan hur de kommer bli efter op. Det blir dina bröst fast i större format ;)
Anonym (funderar) skrev 2009-04-14 19:16:20 följande:
Jag har fått höra att det kan vara problem att få brösten att sitta på "rätt plats" när man sätter in via armhålan. Att dom lätt kan hamna för långt isär. Är det ngn mer som hört det?Jag har också hellre ett litet streck i armhålan än ärr på brösten.
Näee, blir samma som under, skillnaden är väl att alla kirurger ej börjat med att göra snitt i armhålan än, vissa tycker att de kommer åt o ser lättare med snittet under bröstet, Men för en duktig kirurg som gjort det många gånger förr är det inga konstigheter, O att de hamnar brett isär, NEJ. Om de skulle göra det så beror det på att man har brett isär sen innan mellan boobsen. (eller att man slarvat med sporttoppen kanske)