Anonym (A till E) skrev 2009-03-22 21:06:29 följande:
Jag har opererat mig på Citadellkliniken för snart ett år sedan.Kan verkligen rekomendera denna kliniken då den verkligen var super! Konsultationen var i Malmö men operationen var i Landskrona. Peter Cosmo som var min läkare var verkligen proffsig. Kliniken i Landskrona är som ett hälsohem.Så fint och så trevlig personal. Lite trisst att åka hem dagen efter pga detta Jag kände mig riktigt bra dagen efter. Då kliniken låg så fint o jag är fototokig så stack jag ut innan jag blev hämtad för att ta lite kort.Nyopererad o fotar för fullt...Konstiga människa! Det jobbiga var att öppna dörrarna. De var tunga o de kändes lite trots att jag var väl sederad. När jag sen blev hämtad så bar jag ner min övernattningsväska själv. Detta såg Peter o ryckte genast väskan ifrån mig för att hjälpa mig att bära den Jag har 400 cc gelehallon under muskeln. I början kunde jag bara bära ett mjölkpaket o inte lyfta armarna. Var hemma 3 veckor från jobb o det kändes jättebra. Värsta dagarna var typ dag
3-7.Nu har jag jättesnygga bröst med snygg klyfta och jag är helnöjd. De känns verkligen som mina egna.
Jag ska opereras i Landskrona på Citadellkliniken den 15 April, min läkare heter Johan Nordquist och är Klinikschef, ägare till halva kliniken. jag säger precis som du, ett riktigt fräscht och fint hälsohem, där man blev väl bemött på konsultationen och kände mig verkligen trygg efteråt, kliniken ligger precis vid havet i ett välrenoverat hus med fräsch inredning och bara det gör ju att man känner sig trygg, att man kommit till ett ställe där det är rent och prydligt. jag längtar tills jag ska dit och bli opererad, just för att man blev så välbemött plus att man ska få fina boobs ju

men för er som bor i södra delen av Svergie, kolla in
citadellkliniken.se ni kommer inte ångra er, om ni har beslutsångest om vart ni ska vända er.