Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

jag gjorde en förstoring för ett år sedan. Nu har jag fåt sk double bubble. Är det nån som råkat ut för det?? vad kan jag kräva av läkaren som utförde op?? han berättade aldrig om denna risk! Jag vill ju att han korrigerar detta utan kostnad! Snälla hjälp mig...

• Anonym (ledsen)

jag opereradee mig på victoriakliniken i sthlm. ja det är dubbelbröst jag menar..

• Anonym (ledsen)

xInt-läkaren sa att jag inte var i behov av lyft så det gjordes aldrig. Och risken för db nämndes överhuvudtaget aldrig!. Jag har pratat med kliniken nu på morgonen och jag har fått en tid redan imorrnem för ett samtal med läkaren. Jag är förberedd på att det kommer bli "bråk" . Men jag tycker att det är en självklarhet att han ska korrigera detta utan kostnad! En seriös klinik borde se det som en självklarhet....så nu håller jag tummarna....

• Anonym (ledsen)

håll tummarna för mig imorrn em snälla...att jag slipper tjafsa med läkaren. vet inte om jag orkar det!! . har gråtit hela dagen idag .
    en sak till....om man väljer att ta ut implantaten, hur kommer brösten att se ut då tror ni? som innan ungefär eller helt förjävliga om huden blivit uttänjd?? nån som vet?

• Anonym (ledsen)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    det gick jättebra hos läkaren idag..det va mycket riktigt db jag drabbats av....inte jättemkt men iaf. Jag trodde ju att jag skulle få bråka till mig att han skulle hjälpa mig gratis men det kom inte ens på tal Han tittade på brösten och konstaterade att detta skulle korrigeras redan nästa vecka. (utan kostnad)
    Så glad för det Klart att jag är ledsen över att det blivit såhär, ser verkligen inte fram emot att gå igenom den ohyggliga smärtan igen . och ärren som blivit så fina ska slitas upp igen . MEN det är som det är, och det måste göras, så det är ingen ide att gräma sig!! bara gå dit o hoppas på att det inte blir fler kompliktioner!
    tack för alla hållna tummar

• Anonym (ledsen)

xint-jo jag hoppas det med:) Han kommer att lossa lite på mina muskelfästen så att implantaten kan få plats i de hudsäckar som bildats under implantaten för att få bort DB.Frågade honom om det inte var bättre att lägga implantaten framför muskeln istället men han sa att det kommer se HELT galet ut på mig eftersom jag är så tunn. Så nu får vi hoppas att den här lösningen funkar

mitchi- DB är när kanten på iplantatet syns och under implantatet så har ens egna hud trängt nerså det ser ut som man har en "bulle" under implantatet! Nu har jag inte alls så mkt som på vissa bilder jag sett på nätet, men det är iaf störande!!

• Anonym (ledsen)

snart- jag har googlat på allt med db sen gått in i olika trådar osv o lyckats hitta nån länk med bilder

• Anonym (ledsen)

gå in på www.explantation.com klicka in på our stories och läs på "cj". Där finns bilder på hur DB ser ut! Mina är långtifrån så tydligt, men det ger en hint iaf om hur det ser ut för er som undrar

• Anonym (ledsen)

mitchi- ser det ut så på dig oxå alltså?

Är det nån som har hört om nån som gjort en om op? tex efter kapselbildning? har de beskrivit hur det känns efter op..gör det lika ont som när man lägger in implantaten? Jag tycker nämligen att smärtan veckan efter min första op var det värsta jag upplevt!!! och läkaren sa igår att det KOMMER att göra ont igen. Jag försöker dock att hoppas att dt inte kommer göra LIKA ont. Jag menar, huden behöver ju inte tänjas ut denna gång. Däremot så kommer han ju att plocka ut implantaten o skapa en till ficka innan han placrar in implantaten igen. samt kommer lossa på mina muskelfästen och sy ner mot revbenen hårt. Så visst förstår jag att smärtan kommer finnas där..men TROR /har ni hört att det kommer göra LIKA ont??? *klamrar mig fast vid hoppet*

• Anonym (ledsen)

rippling (vågbildning ) jag har det och undrar hur man får bort det,

kan man få det utav ammning, eller för att man gått ner i vikt, eller blir det bara så. kan man få en billigare op på den klinik man gjorde dom på, det va ju 2 års sen jag gjorde dom

Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"