Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Hej tjejor :)
Söta Nasse skrev 2009-03-13 07:41:17 följande:
Hej tjejor :)
Söta Nasse skrev 2009-03-13 07:41:17 följande:
Söta Nasse skrev 2009-03-13 08:37:39 följande:
Anonym (KKAB) skrev 2009-03-13 11:09:52 följande:
Angående amning och dess påverkan på brösten, min kompis fick höra på sin konsultation att om man är noga med att hålla upp brösten med en bra bh hela vägen och även efter avslutad amning så att man ger huden möjligheten att dra ihop sig så ska det iallafall inte total förstöra sillisarna..
Anonym (KKAB)
Jag är 173 lång och har gått upp till 67 :O från 63 på två veckor. Har slutat röka... :s Vilket betyder att jag försöker gå ner som en idiot nu, är livrädd för att brösten ska bli hängiga efteråt när jag gått ner dom där 7 kg jag vill ner, tror du det är någon fara? Hur mycke har du gått upp och ner och hur påverkade det brsöten? Med en vecka kvar till op så känns de bara hemskt för de gick så himla fort att gå upp men neråt är ju alltid betydligt svårare..
Ja det där med att känna sig tjockare känns ju inte alls roligt.. samtidigt kanske det är bra för peppningen till att sköta kost och motion lär ju gå på högvarv ;) Vad hade du för stl innan och vad landade du på efteråt? Tycker du att dina är elgrande eller kan du se "anständig" (hittade inget bättre uttryck :D ) ut med?
I dagsläget tänker jag nog runt 400 cc, vill ha mentors men vi får ju se vad kirurgen tycker blir bäst, det blir Stefan Modin. Har varit inne på mellanprofilen hela tidne men har börjat fundera kring högprofil istället för jag absolut inte vill ha nått häng, vilket ju kan bli svårt då jag redan har lite bröst och efter amningen så finns de ingen vidare form på dem kvar.. Men de kanske itne kan hjälpa lite med högprofil då?
På vilket sätt blir träningen svårare? Känner du av att implantatet flyttar på sig när du tränar?
Tusen tack för dina svar och ursäkta mina tusen frågor men det är ju snart dags här och snurret i huvudet blir ju äääännu värre :)
Anonym (KKAB) skrev 2009-03-16 11:26:56 följande:
Anonym (KKAB)
Ville ge dig den här länken också angående större behåar. Finns ju trots allt en hel del tips på sidor där så du kanske kan hitta någonting bra :) Lite jobbigare att köpa över nätet såklart nr man inte kan prova osv men med större storlekar så verkar det var change, internet eller triumph som gäller..
www.plastikkirurgiforum.se/broestfoerstoring/9551-online-sajter-foer-bh-s.html
Mitchi!
Skitfina ju
Söta Nasse skrev 2009-03-17 06:57:12 följande: