Inlägg från: Anonym (26) |Visa alla inlägg
  • Anonym (26)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Hej. Jag ska göra en bröstförstoring den 28 maj hos Art Clinic. Jag är osäker hur mycket jag ska lägga in så man inte lägger in för lite. 310cc anatomiska. ska jag lägga in vad tro ni att det räcker om jag är 1,68 och väger 47kg. Jag har fått två barn. Och i dags lägget har jag inga bröst alls.

• Anonym (26)

Är det någon som vet vad 310cc blir för bh storlek sen. ????????????

• Anonym (26)

Anonym (26) skrev 2009-04-30 19:19:35 följande:
    Hej. Jag ska göra en bröstförstoring den 28 maj hos Art Clinic. Jag är osäker hur mycket jag ska lägga in så man inte lägger in för lite. 310cc anatomiska. ska jag lägga in vad tro ni att det räcker om jag är 1,68 och väger 47kg. Jag har fått två barn. Och i dags lägget har jag inga bröst alls.

Anonym (75C-D)
    Låter lagom tycker jag, hur stor kupa vill du ha?

Jag har tänkte mig en lagom c kupa. Jag har ändrat och ska ta 330cc istället. Nu känner jag att jag är nöjd med mängden. Jag har provat med ris i nylånstrumpor och mätt upp 330gram och det känns som att det kommer bli bra.
    Nu längtar man bara efter operationen.
    Ni som har opererat er redan har ni varit nöjda med er storlek på brösten efter operationen? Eller skulle ni vilja lagt in mer?

• Anonym (26)

Nu är det bara 12 dagar kvar till jag ska göra min operation. Känns jätte spännande. Läser här om ripplingar och komplikationer men tänker så här att jag oroa mig inte förrens jag har gjort operationen.
    Jag har bestämmt mig för att lägga in 330cc. Anatomiska.

• Anonym (26)

Anonym Xlnt: Tack för lycko önskningen.
    Miss Maria: Jag har sparat ihop mina pengar. betalade in resten på min operation idag. 44500 kommer mitt att kosta.
    Nu hoppas man bara att man kommer bli supernöjd. Smärtan den struntar jag i bara det bli fina bröst utan komplikationer. Jag hoppaas verkligen att man slipper komplikationer för jag orkar inte tjaffsa om det skulle bli så men man har juu inte lust att betala för en operation till.
    Jag håller tummarna för dig (anonymLedsen) att det går bra hos läkarn.

Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"