Inlägg från: TereseA |Visa alla inlägg
  • TereseA

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Anonym (HM) skrev 2009-03-12 19:25:16 följande:
    Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
    hittade
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    mitchi skrev 2009-03-16 13:48:03 följande:
    ååå nu ska jag in och titta. har lagt in bilder under starcka bilder.
    var ju jättefina..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Söta Nasse skrev 2009-03-16 16:05:11 följande:
    ringde hsan och kollade upp några läkare. Först oya på strandkliniken hon hade fått 4 anmälningar på sig. 2 från 2006 en troligen bröst och en näsoperation. sedan en brsöt 2007 men den var för gammal och sedan en från 2008 som ännu inte var klart. Dock friad på alla 4a. Kollade även upp de 3läkarna på kosmetiskkirurgi avni hade fått en 2005 bröst dock återkallad av anmälaren och sedan en 2008 också som han var friad på. Stefan hade 2 st 2006 och 2007 som hade med nån viktminskningsmetod att göra och sedan en 2008 som hade med blodpropp att göra och sedan en till 2008 som var nån ercpundersökning Ivan letterfors har däremot inte en enda anmälan på sig. Hsan för register 4 år tillbaka, elelr det är i alla fall det man får veta. Hon sade även att det är väldigt sällan man fäller läkaren. Mitt val står fortfarande på kosmetisk kirurgi då dem inte hade några allvarliga anmälningar på sig. Ni som opererat er hos kosmetisk kirurgi hos vem gjorde ni?
    vart kollar man upp dem?
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Jenny Güzel skrev 2009-03-19 19:47:37 följande:
    Jag hade en rätt så tom 75b-kupa innan.. Nu har jag 75 F eller 80 D-E (beror på tillverkare...) Men de ser inte så stora ut på mig... Jag e 168 cm lång och vikten pendlar mellan 64-68... Jag har haft mina i tre år och än så länge hänger de inte något :) Jag har lagt mina under muskeln och då är det mindre risk för häng än om man lägger över musklen. Har du en mail adress kan jag maila dig lite bilder på mina boobs :) Kramar Jenny
    hur mycket lade du in?..jag ä oxå 168cm o vägr 65kg..har 75a nu..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Jenny Güzel skrev 2009-03-19 20:05:02 följande:
    Jag la in 450 cc, moderate plus profil, cohesive 2, bakom bröstmuskeln... :)
    ok..vad motsvarar det i rispåsar..4,5 dl?{#lang_emotions_smile}fattar nada..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Anonym (xlnt) skrev 2009-03-19 22:10:54 följande:
    Precis, du har ju kläm på det här nu ;) Gått med 4,5 dl i behån 100 ggr på några månader och jag har inte kommit en millimeter närmare ett beslut :D
    jaha..ok..låter mycket..ska prova med 3 dl...jag har smal överkropp..ska faktiskt testa..när mannen jobbar{#lang_emotions_laughing}
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

ush..vad jag blir avis på alla som ska operera sig här inne.Hoppas allt går bra för er..

om man ändå haft tillgång ekonomiskt..

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Söta Nasse skrev 2009-03-20 07:53:55 följande:
    Jag hittade faktiskt en amerikans sida där man kunde lägga ut en bild på sig själv och så fick folk donera pengar till ens bröst. Sen vill dem som donerar säkert se en bild på resultatet, men det kan det ju vara värt. Man behöver ju inte lägga ut avklädda bilder. Men det kan ju kanske ta lite tid att få ihop hela summan, men om man dessutom sparar själv så finns dem ju i alla fall inom den närmsta tiden. Hittade en länk på youtube, men den går säkert att hittta om man söker på google. Tror att den hette nått liknande freeimplants eller  freebrestsurgery eller liknande använder ni kokt eller okokt ris?
    haha..tror dem visade det på Oprah el Dr Phil för några månader sedan..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    MammasÄlsklingar skrev 2009-03-20 09:05:32 följande:
    Rätt smart ..
    ja..ja anser inte det är så fel..man tar nog bara bild på brösten..ingen vet hur man ser ut för övrigt....(tror jag)tänk att det finns sådana människor som betalar..säkert sliskgubbar som vill se bröst{#lang_emotions_laughing}
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Söta Nasse skrev 2009-03-20 10:10:17 följande:
    thereseA den sidan jag menade så var det bara ansiktsbild på tjejerna. sedan var det några som hade visat lite mer efteråt, men inget helnaket utan då med bh
    jaha ok
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Söta Nasse skrev 2009-03-20 10:17:21 följande:
    här är sidan myfreeimplants.com/index.asp
    men hur vet dem att pengarna går till implantat?..det kan dem ju inte veta..dem kanske köper andra saker..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Söta Nasse skrev 2009-03-20 15:20:16 följande:
    Nu har jag börjat blogga och kommer att skriva en del om min bröstoperation före och sedan när den är gjord. pojkbarnsmamma.blogspot.com/
    blir spännande..när var det du skulle göra op?
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Barnakär skrev 2009-03-23 10:27:38 följande:
    "Nya bröst på fre" Jag tycker du ska bli uppskrämd! Föreställ dig det värsta så blir du lättad sen om smärtan faktiskt är mindre än vad du tänkt dig! Och du, lycka till! Vart ska du göra dom någonstans?
    så tänker jag med..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

Söta nasse:Lycka till..hoppas du kommer fram till vilken stl du ska ha.

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Anonym (nya bröst på fre) skrev 2009-04-01 22:41:52 följande:
    Det verkar vara väldigt olika vad dom olika kirurgerna rekommenderar efter operationen.. Nä, han sa inget om att jag skulle massera (gjorde på Eriksbergskliniken). Mina stygn är sådana som "går bort av sig själv".. Min tejp skulle sitta tills den ramlade bort av sig själv och då skulle jag tejpa på med ny och hålla på så ett par månader för bästa resultat. Ok, jag skulle vänta 5 dagar innan jag duschade hela kroppen tyckte han. Gjorde det idag, herregud va skööönt!
    hur känns det nu? ..ont el bara öm?
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Anonym (nya bröst på fre) skrev 2009-04-02 20:48:19 följande:
    Är nu en vecka sedan min operation och jag har inte så värst ont. Sticker till lite ibland och gör ont där ärren sitter när jag rör armarna för mycket men annars känns det ganska bra. Jag slutade med smärtstillande efter 5 dagar. Det som jag tycker är jobbigt är att jag sover så dåligt för jag får så ont i ryggen av att ligga på rygg. (jag sov bara uppallrad med kuddar dom första nätterna). Så inatt la jag en kudde under bröstet och la mig på sidan. Sov så ett par timmar och bytte sida sedan innan jag återgick till rygg. De va skönt att variera lite.
    låter..bra..verkar gått kanon för dig efter..tur att du inte hade ondare.
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-13 20:30:13 följande:
    min operation är på onsdag.. börjar bli nervös. på citadellkliniken i landskrona sätter dom in gelehallon via armhålan, men om jag förstått det rätt är det bara dom som gör det i sverige.. är dock inte säker. jag ska i alla fall få mina gelehallon insatta via armhålan.
    spännande..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-18 09:37:58 följande:
    citadellkliniken i Landskrona helt underbar personal..( rekomenderar) jag la in 450cc gelehallon genom armhålan.. det känns mycket bättre idag.. har en D bygelbh på mig nu, kommer nog sluta på en DD- E kupa när dom lagt sig helt.. jag tycker att storleken ser bra ut än så länge smärtan har minskat radikalt sen igår.. tror att all bedövning försvann igår men nu känns det absolut bättre och jag längtar tills jag kan klä mig normalt och se hur det ser ut
    vad skönt..sitter bedövningen i 2 dagar?..snyygt till sommaren..kan man ha fina linne och tröjor..
    Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"