Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
men det är väl inte kirurgerna man träffar på konsultationen?`
läste på nån sida att en viktnedgång/uppgång kan påverka resultatet. tror att det var på strandkliniken det stod på. kan ju vara värt att läsa
men det är väl inte kirurgerna man träffar på konsultationen?`
läste på nån sida att en viktnedgång/uppgång kan påverka resultatet. tror att det var på strandkliniken det stod på. kan ju vara värt att läsa
fundersam
Jag ska dit på konsultation den 31 mars. Men själva operationen görs ju i falköping
mitchi
tyckte du att det var jobbigt att åka så långt hem sedan efter operationen?
Själv bor jag i Uppsala, så det blir ju en bra bit att åka.
Jag ska ju som sagt göra mina i falköping, men min man följer med då så jag får åka bil dit och hem igen. Sedan åker min man iväg dagen jag opereras och jobbar i skövde så kan han komma tillbaka och sova över en natt och sedan köra hem mig. Men kostar det nått extra att komma på kvällen dagen innan operationen eller blir det bara dubbel ´kostnad för gubben min?
inte så jätte lång tid kvar till min konsultation den 31a nu.
Ni som gör/gjort ristest, gör ni med kokt eller okokt ris?
Jag hittade faktiskt en amerikans sida där man kunde lägga ut en bild på sig själv och så fick folk donera pengar till ens bröst. Sen vill dem som donerar säkert se en bild på resultatet, men det kan det ju vara värt. Man behöver ju inte lägga ut avklädda bilder. Men det kan ju kanske ta lite tid att få ihop hela summan, men om man dessutom sparar själv så finns dem ju i alla fall inom den närmsta tiden.
Hittade en länk på youtube, men den går säkert att hittta om man söker på google. Tror att den hette nått liknande freeimplants eller freebrestsurgery eller liknande
använder ni kokt eller okokt ris?
thereseA
den sidan jag menade så var det bara ansiktsbild på tjejerna. sedan var det några som hade visat lite mer efteråt, men inget helnaket utan då med bh
här är sidan
http://myfreeimplants.com/index.asp
Nu har jag börjat blogga och kommer att skriva en del om min bröstoperation före och sedan när den är gjord.
http://pojkbarnsmamma.blogspot.com/
tereseA
Jag vet inte. Ska på konsultation den 31a, sen får vi se hur länge dem tycker att jag måste vänta. Slutade amma i januari så det är väl lite det som styr.
Antar att det är fler än jag som har svårt att hålla koll på vad alla gjort och ska göra, så nu startar jag en lista. Skriv in erat namn och om det är konsultation eller operationstid ni har närmast i tiden samt vilken klinik. Vill ni som ska operera även skriva vilket inlägg ni funderar på så är det säkert några som är intresserade av det också
31/3 Söta Nasse Konsultation kosmetisk kirurgi
anonym(nya bröst på fre)
Lycka till på fredag. Oavsett om det nu skulle göra ganska ont så är det väl värt några dagars lidande? Så ser i alla fall jag på saken. Det varar ju i en evighet sedan när det är klart