• mitchi

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Söta Nasse skrev 2009-03-17 19:10:34 följande:
    mitchityckte du att det var jobbigt att åka så långt hem sedan efter operationen?Själv bor jag i Uppsala, så det blir ju en bra bit att åka.
    jag tckte det va jobbigt för jag kunde inte lyfta armarna.
    vilket jag ville göra helatiden.
  • mitchi
    Anonym (KKAB) skrev 2009-03-17 19:48:01 följande:
    Jag tycker att det gjorde som ondast när jag skulle resa mig upp tex. på morgonen. Själv då?
    precis de tyckte jag oxå. min sambo fick hjälpa mig att resa mig dom första dagarna även om han hade buknrat upp med 2 kuddar och ett täcke under madrassen under huvudet så att jag satt och sov.

just upp och ner gjorde ont. och sen va jag beroende av att kunna lyfta armarna när jag tyckte det började strama.

man kände sig lite löjlig när man va i affären och det började strama och man va tvungen och stretcha. hahahaha vad alla kollade.
  • mitchi
    Anonym (mars) skrev 2009-03-17 19:38:51 följande:
    jadu, jag vet inte...men det räknas väl som en helt ny operation så det är väl inte omöjligt. berätta gärna ifall du tar reda på det
    det kostar mera. föer det e tydligen jobiggare och mera a´vancerat att byta än att bara lägga in.
  • mitchi

svar till en del frågor.
    jag har inlägg som e släta och som heter PIP. jag behöver ALDRIG byta ut mina´. jag har livstidsgaranti på dom för om det skulle hända att dom går sönder så menas det att dom som för dom står för kostnaden för nya men dock får man betala operationen som ligger på ca 20 tusen. så sa dom till mig på konsulationen när jag va där.

• mitchi
    Flurhaj skrev 2009-03-21 22:24:28 följande:
    Jag har börjat få tillbaka känseln.. Men det känns fortfarande lite som när benen har somnat om man sitter fel på golvet.. Men det kommer sakta men säkert tillbaka... Jag gjorde mina på strandkliniken.. Har tyvärr inga före bilder.. Fanns inget att ta kort på då.. hahaha... men efter bilder finns massor.. Men bara en här.. hehe...
    när va dte du gjorde din op?
    jag gjorde min 4 feb och jag börjar få tillbaka känseln sedan. dock har bara ena bröstvåratan börjat och inte den andra.
  • mitchi
    Anonym (nya bröst på fre) skrev 2009-03-23 09:54:48 följande:
    Hej! Va skönt att läsa att ni har klarat er relativt bra precis efter operationen. Jag ska göra min på fre, och är grymt nervös över hur det ska kännas när jag vaknar upp och hur bilfärden hem ska gå (har en timmes väg ungefär). Min kollega har skrämt upp mig och beskrivit det som det värsta hon gjort nånsin och sitta i en skumpande bil i en timme efteråt. Här verkar ni ju både ha åkt buss o varit ute o fotat efteråt
    visst gör det ont att åka men abbsolut ingen fara. det som är det värsta är att man behöver sitta upp eftersom man kan vara omtumlad fortfarande.
    jag hade en bilfärd på lite mer än 4 timmar men det gick bra. en del gånger spände det jätte mycket men annars gick det väl bra. försökte stretcha så mycket jag kunde i bilden, men de va inte de lättaste.

Lycka till, och det kommer gå jätte bra.
  • mitchi
    Anonym (xlnt) skrev 2009-03-24 17:06:51 följande:
    Jag gjorde mina igår Kkab, Stefan Modin. 375 i ena och 400 i andra, mentors moderate plus. Sjukt svullna men ack så nöjd hittills
    gud vad roligt. grattis.

i morgon e det 7 veckor sedan för min del. men jag kommer ihåg hur jag kännde mig. hehehe
  • mitchi
    Ska göra
    1/3 Söta Nasse Konsultation kosmetisk kirurgi, 159cm 52kg, nu inte ens a-kupa, sen c-kupa

Anonym(på väg mot op.)
    167cm 57kg, Bröstförstoring med gelehallon hög profil, bakom muskel, storlek fortfarande osäker, men det lutar mot 480gr
    15 April på citadellkliniken i Landskrona

10/6 MammasÄlsklingar ska göra : Bröst lyft ,sätta in silikon bakom muskeln Ca 350-400 har nuC kupa,Full buk op och fettsugning på Strandkliniken i sthlm
    171 lång väger mellan 63-65 kilo

Har gjort

Anonym(NÖJD): 164cm 62kg Gjorde gelehallon 350 cc & 390 cc bakom muskeln.
    Gjordes i Örebro 4/3

Catya, 31/1 2007
    174 cm, 68 kg, full bukplastik, lyft och förstoring, 470 cc, runda gelehallon bakom muskel, från ca B till F/G-kupa.

Anonym (75C-D)
    182 cm 68 kg
    Gjorde geléhallon 395 gr delvis bakom muskeln (speciell teknik de har på Viktoriakliniken)
    Opererades för 3 år sedan, tycker fortfarande att de är lite för stora (A-kupa innan)

3,5år sedan, Anonym (KKAB) : Bröstförstoring, 460cc (B(C) till F) 165cm 60kg.

mitchi
    170cm 77kg
    pip inplantat, geléhallon vä 430cc, hö 510cc bakom muskeln
    förr B- kupa, nu D-kupa
    4/2-09 KKAB stefan modin
  • mitchi
    Anonym (xlnt) skrev 2009-03-25 12:15:17 följande:
    Tack så mycket :) När gick den värsta svullnaden ner för din del? För just nu är dom toksvullna och dom svullnar liksom utåt så det ser ju skitkul ut ;) Känns som om de kommer dröja jättelänge innan man kan göra nånting normalt men de kanske bara är just nu dom första dagarna (hoppas,hoppas)?
    ääää man tänker inte så mycket på de faktist men redan vid stygn tagningen hade det gått ner lite. åt minstånde tyckte jag det och att det hade blivit mjukare men det har ju med att man masserar. dock så har jag slarvat när jag masserar. gör bara det i duschen nu och lite innan jag lägger mig.
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"