Inlägg från: Söta Nasse |Visa alla inlägg
  • Söta Nasse

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Ska göra
    1/3 Söta Nasse Konsultation kosmetisk kirurgi, 159cm 52kg, nu inte ens a-kupa, sen c-kupa

Anonym(på väg mot op.)
    167cm 57kg, Bröstförstoring med gelehallon hög profil, bakom muskel, storlek fortfarande osäker, men det lutar mot 480gr
    15 April på citadellkliniken i Landskrona

10/6 MammasÄlsklingar ska göra : Bröst lyft ,sätta in silikon bakom muskeln Ca 350-400 har nuC kupa,Full buk op och fettsugning på Strandkliniken i sthlm
    171 lång väger mellan 63-65 kilo

Har gjort

Anonym(NÖJD): 164cm 62kg Gjorde gelehallon 350 cc & 390 cc bakom muskeln.
    Gjordes i Örebro 4/3

Catya, 31/1 2007
    174 cm, 68 kg, full bukplastik, lyft och förstoring, 470 cc, runda gelehallon bakom muskel, från ca B till F/G-kupa.

Anonym (75C-D)
    182 cm 68 kg
    Gjorde geléhallon 395 gr delvis bakom muskeln (speciell teknik de har på Viktoriakliniken)
    Opererades för 3 år sedan, tycker fortfarande att de är lite för stora (A-kupa innan)

3,5år sedan, Anonym (KKAB) : Bröstförstoring, 460cc (B(C) till F) 165cm 60kg.
    ♥ Renoveringen är igång redan ♥
  • Söta Nasse

mammasälsklingar

får jag fråga vad en sån operation går på? Får man något paketpris när man gör allt samtidigt? Är det inte jobbigt efteråt om man gör allt samtidigt. Fast det kanske är bättre att lida lite extra en gång än att behöva lida 2 gånger. och bara att få se fram emot en snygg kropp gör det ju värt smärtan efteråt

• Söta Nasse

Ja, det blev ju väldigt rörigt, men skönt nu att vi slipper mer problem.

Mammas älsklingar
    Det var ingen dålig summa det. Fast visst hade jag pengarna så skulle jag nog fixa lite mer grejer typ hängiga ögonlock, fettsugning buk/höft/insidan av låren, fast inget av dem är ju helt nödvändiga. Och så vill jag göra en näsplastik om man inte kan få bort lilla potatisnäsan med fettsugning och fixa till några ytliga blodkärl jag fick på låren under graviditeterna.
    Men de sakerna kan man ta något i taget och fördela kostnaderna. Vill nämligen inte ta något lån. Tänk vad värdefull ens kropp blir då när man är klar om man tänker på hur mycket pengar man har lagt ut på den.

Min far gjorde en fettsugning, men sen ändrade han inte sina vanor utan är nu nästan lika fet igen. men min mor fortsatte bara att gå ner i vikt efter sin. Hon blev väl sporrad att fortsätta.,

• Söta Nasse

nya bröst på fredag
    grattis till nya brösten

ni som genomgått er operation hur är smärtan jämfört med en förlossning?
    Om man klarar av en förlossning utan någon som helst bedövning så borde man väl klara av smärtan efter en operation även om förlossningen gick jävligt fort och smärtan efter operationen lär hålla i sig längre tid

• Söta Nasse

Själv ska jag på konsultation imorgon.. nervöst nu hihi

• Söta Nasse

konsultationen är i sthlm, men operationen görs i falköping hos kosmetisk kirurgi

• Söta Nasse

sazzia
    Jo, jag vet. därför har jag fått vänta så länge. Men nu blir det inte några fler barn, så nu är det dags för boobisar

• Söta Nasse

hemkommen från konsultation. behövde vänta så länge som till den 5/8 så att mjölkproduktionen inte triiggas igång om man opererar förtidigt.

det lutar mot pips högprofil 385 cc

• Söta Nasse

någon som hittat nån info om pip? Har inte hittat mer än att någon skrev att dem inte är godkända i Usa och har då inte lika bra kvalité, men hittar ingen riktig info.

mitchi

jag känner mig lite osäker och kommer att gå på i alla fall en till konsultation. Anledningen till det var att hon sa att man inte alls får ont vid en kapselbildning och att dem gärna vill vänta 10-12 månader efter operationen med att åtgärda en kapselbildning. Jag träffade aina. Var du också hos henne?

• Söta Nasse

mitchi
    det sa hon var för att man tog det i förebyggande syfte efterosm att ipren är inflammationshämmande. Så att man är helt säker på att man inte får en inflammation

Hade ju tänkt gå på en till konsultation idag, men ringde och avbokade den. Kändes inte helt 100 perfekt hos aina, men vi blev ju visserligen störda hela tiden av min 9månaders bebis, så hon kan ju ha missat en del pga det. Det är ju ändå inte hon som genomför operationen och hon var ju trevlig och så.
    Ska däremot ringa och se om jag inte kan få göra operationen i juni istället

• Söta Nasse

Jag har faktiskt bokat in mig på operation redan den 24juni fast då hos strandkliniken.
    Dem har så lång väntetid så dem borde ju vara bra då dem är så populära.

Fick tid för konsultation först 8juni. Sen är min man hemma på 5 veckors semester, så det blir helt perfekt med operation då. Hoppas bara att jag tycker om kliniken sen också.

• Söta Nasse

anonym 75C-D

för att jag är en missanpassad småbarnsmamma hahah

Har tappat så mycket under alla de år jag varit hemma. Tappar ord ibland så att jag får säga dem på engelska. Men sen skiter jag fullständigt i grammatik också. Suger totalt på det och orkar inte bry mig om att lära mig det heller.

Jobbigt att du inte ens kan läsa inlägg utan att störa dig på folks felskrivningar

♥ Genomgår bröstförstoring den 24 Juni hos strandkliniken ♥
  • Söta Nasse

Jag har bestämt mig för att avvakta med min operation och istället lägga pengarna på att renovera lägenheten. Sen kanske vi kan värdera lägenheten och få in lån till operation i bostadslånet.

39 tusen kommer man långt med på renoveringsfronten. Kan fixa alla sovrum och vard.rum samt köpa en massa garderober så att vi får undan alla saker.

Jätte dystert och tråkigt beslut jag har tagit, men det känns som att vi får leva på minimun hela sommaren annars och det är ju inge kul.
    Kommer ju ändå börja jobba om max 1år och då lär vi få det väldigt bra ställt, med tanke på att vi klarar oss på enbart min mans lön i dagsläget.

♥ Renovering för hela slanten ♥
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"