Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Anonym (längtar) skrev 2009-04-07 09:18:47 följande:
Anonym (längtar) skrev 2009-04-07 09:18:47 följande:
Anonym (längtar) skrev 2009-04-07 13:02:41 följande:
min operation är på onsdag.. börjar bli nervös.
på citadellkliniken i landskrona sätter dom in gelehallon via armhålan, men om jag förstått det rätt är det bara dom som gör det i sverige.. är dock inte säker.
jag ska i alla fall få mina gelehallon insatta via armhålan.
Anonym (75C-D) skrev 2009-04-14 14:20:02 följande:
såå då var det min tur, idag får jag mina nya boobs
det pirrar lite i magen kan jag ju säga.
hej tjejer
nu är det gjort.. mina nya tuttisar är på plats..
det har gått två dagar och jag känner mig en aning handikappad fortfarande käkar en massa smärtstillande.. den som säger att det inte gör ont att förstora brösten ljuger.. men det är helt klart värt det..
citadellkliniken i Landskrona helt underbar personal..( rekomenderar) jag la in 450cc gelehallon genom armhålan.. det känns mycket bättre idag.. har en D bygelbh på mig nu, kommer nog sluta på en DD- E kupa när dom lagt sig helt.. jag tycker att storleken ser bra ut än så länge
smärtan har minskat radikalt sen igår.. tror att all bedövning försvann igår men nu känns det absolut bättre och jag längtar tills jag kan klä mig normalt och se hur det ser ut
ärren i armhålan känns bra, men kan inte svara på hur det ser ut har tejp över.
jag är 167cm lång och väger omkring 57kg.. hade b kupa innan.
till er som gjort op: hur lång tid efter operationen behövde ni gå med bröstbandet?
eller hur lång tid tog det för era bröst att få sin "normala" form?
Anonym (mars) skrev 2009-04-19 18:28:56 följande:
när vågade ni lyfta igen efter op? alltså till exempel era barn?
Anonym (HM) skrev 2009-04-25 10:15:58 följande:
jag hade självupplösande stygn som försvann efter drygt en vecka, hade tejp över så jag vet inte riktigt men ungefär en vecka.