• mitchi

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Anonym (KKAB) skrev 2009-03-25 17:50:02 följande:
    Ta och logga in på denna community: plastikkirurgi.mylava.net där har jag fler bilder och självklart mailar jag er två nu i ikväll efter träningen. :)
    man måste ju logga in men man kan inte regga sig. har skickat ett mail som det står. hur lång tid tar det ca innan man får svar.
  • mitchi
    Anonym (nya bröst på fre) skrev 2009-03-27 21:31:50 följande:
    Hej tjejer! Då va det gjort, imorse fick jag mina nya bröst placerade! Det blev 425cc, bestämde mig slutligen när jag låg på operationsbordet... De känns ju att man lever nu om man säger så, men det är ju helt klart värt smärtan och man överlever den!!!
    grattid så får gärna maila bilder om du vill.
  • mitchi
    sazzia skrev 2009-03-30 16:35:57 följande:
    Söta Nasse skrev 2009-03-30 15:08:40 följande: jag gjorde min i falköpnig för 3år sedan! super bra ställe!! Jag kommer att åka dit igen!!!!! dock en STOR miss att fixa tuttar innan man skaffat barn, dom är långt i från lika snygga som tidigare. men får ta o fixa det när man skaffart färdigt. Dom ska ju ändå bytas efter ett antal år så =)
    Bytas?
    min vän gjorde sina där för 4 år sen och hon behöver inte byta sinna och det behöver inte jag heller.

och min andra vän har fått 2 barn efter op och hennes har nästan inte förändrats någonting.
    så det e individuellt.
  • mitchi
    Söta Nasse skrev 2009-03-30 12:57:13 följande:
    Själv ska jag på konsultation imorgon.. nervöst nu hihi
    det kommer gå jätte bra.
    du får berätta vad du tyckte sen.
  • mitchi
    Anonym (nya bröst på fre) skrev 2009-03-31 15:35:22 följande:
    Söta Nasse: Hoppas din konsultation går bra idag! MammasÄlsklingar och Anonym (på väg mot op.): Förstår att ni längtar, när man väl har bestämt sig vill man ju så gärna få det gjort! Anonym (nyop.) Ang tortyr Bh... Jag har en vanlig sport bh, som jag ska ha på mig ett antal månader nu. Sen har jag ett spännband över tuttarna (eftersom mina inlägg ligger bakom musklen) som ska motverka att bröstmusklen trycker upp inläggen. Det ska jag ha i tre veckor. Mitchi: Jag har oxå fattat det så, att rent generellt så ska man inte behöva byta ut inplantaten om det inte händer något speciellt med dom vill säga... Nu efter 5 dagar känns det riktigt bra faktiskt, klarar ju det mesta själv och det gör nästan inte ont alls längre.. Känns mer som en "träningsvärk" och en liten obehagskänsla ibland. Imorrn ska jag ÄNTLIGEN duscha heeeeela mig! Då ska jag byta ut tejpen som sitter över ärren.. får se hur de ser ut där under nu.. Hur länge sov ni på rygg ni som har opererats? Jag tycker det är så svårt att sova på rygg.. men men.. va gör man inte för att vara fin!?!
    trotyr bh hade inte jag min va ganska behaglig och jag hade inte något band som tröck ner stösten heller. utan bara en tun tajt topp som ett stöd. fick inte du restrektioner att du skulle masera?
    jag fick absolut inte ta bort tejpen. utan det skulle ssk göra vis stygnborttagning.
    vad fick du för inplantat? släta eller ruggiga? för som släta ska inte sitta fast vad jag vet. utan ska vara rörliga.
    var va det du gjorde det?
    har du inte kunnat duscha hela dig eller fick du inte?
    jag fick göra det dagen efter op om jag ville men gjorde det när jag kom hem.
  • mitchi
    Söta Nasse skrev 2009-03-31 15:37:30 följande:
    hemkommen från konsultation. behövde vänta så länge som till den 5/8 så att mjölkproduktionen inte triiggas igång om man opererar förtidigt. det lutar mot pips högprofil 385 cc
    hur tyckte du dom värkade? vem va du hos?
  • mitchi
    Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-03-31 16:20:25 följande:
    usch lång väntan söta nasse. men jag undrar vad är pips? jag ringde till min läkare idag och ändrade storleken på mina inlägg.. efter mycket tänkande ska jag nog hålla mig till 450 cc.. på konsultationen bestämde vi 500cc men jag tycker det blir för stort..
    det är en förkortning på vad inläggen heter.
  • mitchi
    Söta Nasse skrev 2009-04-01 07:39:31 följande:
    någon som hittat nån info om pip? Har inte hittat mer än att någon skrev att dem inte är godkända i Usa och har då inte lika bra kvalité, men hittar ingen riktig info.   mitchi jag känner mig lite osäker och kommer att gå på i alla fall en till konsultation. Anledningen till det var att hon sa att man inte alls får ont vid en kapselbildning och att dem gärna vill vänta 10-12 månader efter operationen med att åtgärda en kapselbildning. Jag träffade aina. Var du också hos henne?
    hahah jag ska tll henne i morgon.
    jag e jätte rädd att jag ska ha fått kapselbildning från en smäll av hästen men det är jätte mjukt och fint och jag känner ingen killnad.
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"