Anonym (nya bröst på fre) skrev 2009-03-31 15:35:22 följande:
Söta Nasse: Hoppas din konsultation går bra idag! MammasÄlsklingar och Anonym (på väg mot op.): Förstår att ni längtar, när man väl har bestämt sig vill man ju så gärna få det gjort! Anonym (nyop.) Ang tortyr Bh... Jag har en vanlig sport bh, som jag ska ha på mig ett antal månader nu. Sen har jag ett spännband över tuttarna (eftersom mina inlägg ligger bakom musklen) som ska motverka att bröstmusklen trycker upp inläggen. Det ska jag ha i tre veckor. Mitchi: Jag har oxå fattat det så, att rent generellt så ska man inte behöva byta ut inplantaten om det inte händer något speciellt med dom vill säga... Nu efter 5 dagar känns det riktigt bra faktiskt, klarar ju det mesta själv och det gör nästan inte ont alls längre.. Känns mer som en "träningsvärk" och en liten obehagskänsla ibland. Imorrn ska jag ÄNTLIGEN duscha heeeeela mig! Då ska jag byta ut tejpen som sitter över ärren.. får se hur de ser ut där under nu.. Hur länge sov ni på rygg ni som har opererats? Jag tycker det är så svårt att sova på rygg.. men men.. va gör man inte för att vara fin!?!
trotyr bh hade inte jag min va ganska behaglig och jag hade inte något band som tröck ner stösten heller. utan bara en tun tajt topp som ett stöd. fick inte du restrektioner att du skulle masera?
jag fick absolut inte ta bort tejpen. utan det skulle ssk göra vis stygnborttagning.
vad fick du för inplantat? släta eller ruggiga? för som släta ska inte sitta fast vad jag vet. utan ska vara rörliga.
var va det du gjorde det?
har du inte kunnat duscha hela dig eller fick du inte?
jag fick göra det dagen efter op om jag ville men gjorde det när jag kom hem.