Inlägg från: MammasÄlsklingar |Visa alla inlägg
  • MammasÄlsklingar

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-03-26 08:09:04 följande:

nej samma här, inga små men inga pamela bröst heller.. men hon borde ju ha typ 600- 700 i sina bröst tror jag dom är ju gigantiska både min läkare och sköterskan som var inne tyckte båda att 500 såg jätte bra ut på mig.. men ändå så blir man velig och tänker en massa.. men som sagt man ska ju ta det det större inlägget om man velar så det blir väl 500 för mig.. vi får väl se.. är ju några dagar kvar till den 15 april har du en liten eller stor c kupa nu?
    Stoor C
    men jag ska både lyfta o fylla brösten .. så ja jag vill att d fyller ut ordentligt *S*
  • MammasÄlsklingar

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-03-26 08:31:32 följande:

känns det rätt för dig tycker jag helt klart att du ska köra på 400, det är ju bara du som vet vad som känns bäst och vad du är ute efter jag hoppas vi blir nöjda hela högen med våra boobisar.jag läääängtar!
    Me 2 går bara o väntar nu .. jag ska ju fylla lyfta gör en full buk op så jag längtar till min nya kropp *S*
  • MammasÄlsklingar

Söta Nasse skrev 2009-03-26 16:14:18 följande:

mammasälsklingar
    får jag fråga vad en sån operation går på? Får man något paketpris när man gör allt samtidigt? Är det inte jobbigt efteråt om man gör allt samtidigt. Fast det kanske är bättre att lida lite extra en gång än att behöva lida 2 gånger. och bara att få se fram emot en snygg kropp gör det ju värt smärtan efteråt
    precis skönt o ha allt gjort direkt.. japp ett paketpris får jag 100.000 då e det lyft silikon .. stor buk och fettsugning i det priset.
    Man brukar ofast känna av 1 operation tex bara brösten när man gör båda dom op.
    Men visst kommer det bli jobbigt men helt klart värt det
  • MammasÄlsklingar

Tjena brudar!
    Oo nu e det typ 2 månader kvar till mina operationer .. längtar längtar .

• MammasÄlsklingar

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-03-30 10:35:38 följande:

nu är det typ lite mer än två veckor kvar till min operation
    Spännande
  • MammasÄlsklingar

Söta Nasse skrev 2009-03-30 12:57:13 följande:

Själv ska jag på konsultation imorgon.. nervöst nu hihi
    Kul.. vart ?
  • MammasÄlsklingar

Söta Nasse skrev 2009-03-30 15:08:40 följande:

konsultationen är i sthlm, men operationen görs i falköping hos kosmetisk kirurgi
    ahh i see
    hoppas d känns bra ialf
  • MammasÄlsklingar

Söta Nasse skrev 2009-04-03 12:32:22 följande:

Jag har faktiskt bokat in mig på operation redan den 24juni fast då hos strandkliniken.Dem har så lång väntetid så dem borde ju vara bra då dem är så populära.Fick tid för konsultation först 8juni. Sen är min man hemma på 5 veckors semester, så det blir helt perfekt med operation då. Hoppas bara att jag tycker om kliniken sen också.
    Jag ska göra mina bröst 10 juni på strandkliniken.
    Oya kirurgen e såå trevlig där.
  • MammasÄlsklingar

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-07 09:25:56 följande:

Anonym (längtar) skrev 2009-04-07 09:18:47 följande:
    jag ska lägga in geléhallon, 450cc..
    Vad hade du för stl nu innan ?
  • MammasÄlsklingar

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-07 09:44:50 följande:

dom är väl en tom b kupa kanske? har inte köpt några nya bhar sen jag ammade min son.. inte haft någon lust hehe, skulle lägga in 500cc men ångrade mig så jag har ringt och ändrat det till 450cc, är en rätt liten o smal tjej.. och för stora kommer ju bara se dumt ut :-/ jag hoppas på att 450 blir lagom..
    ahh..
    Jag e 171 lång väger 63-65 kilo... har en c kupa nu ska fylla 400 - 450
    Vad lagom är e nog vad man själv vill ha eller vad man ska säga
  • MammasÄlsklingar

Anonym (längtar) skrev 2009-04-07 13:00:41 följande:

hur stor är du runt? Jag funderar på att ta kring 450, men jag vet inte om det skulle se okej ut. Vill ha ganska stora, men vill inte ha så det ser bredare ut än själva bröstkorgen :P förstår du hur jag menar?jag brukar ha 70 c på bh och då knäpper jag alltid längst in. har inget måttband så jag kan inte mäta exakt nu.
    jag har 75 oftast runt längst in.

jag brukar köpa 75 D nu på bh stl men kirurgen sa att jag har en C kupa
  • MammasÄlsklingar

Anonym (geléhallon) skrev 2009-04-15 12:50:51 följande:

hehehee :D jo det kan man ju alltid göra :PDet är ju så olika från person till person det där, jag själv är en sådan som får väldigt fula ärr, så för min del är det absolut inte värt att ta under bröstet.

... Jo fast man kan inte direkt slänga fram en bild till doktor o säga att sådana bröst vill jag ha, med den formen o allt, Det beror på hur dina bröst ser ut sedan innan hur de kommer bli efter op. Det blir dina bröst fast i större format ;)

Näee, blir samma som under, skillnaden är väl att alla kirurger ej börjat med att göra snitt i armhålan än,  vissa tycker att de kommer åt o ser lättare med snittet under bröstet, Men för en duktig kirurg som gjort det många gånger förr är det inga konstigheter, O att de hamnar brett isär, NEJ. Om de skulle göra det så beror det på att man har brett isär sen innan mellan boobsen. (eller att man slarvat med sporttoppen kanske)
    jag ska dock både lyfta o fylla förminska vårtgård så jag kommer få helt nya bröst dom kommer ju inte se ut som förr.. ska göra ankarr lyft.
  • MammasÄlsklingar

Miss Maria skrev 2009-04-22 13:27:45 följande:

Måste få fråga en sak till! Är det lång väntetid på att få operera sig eller?
    Jag ska göra lyft o förstoring 10e juni på strandkliniken man får vänta max 1 månad där
  • MammasÄlsklingar

Anonym (Bröst+Intim) skrev 2009-04-23 09:04:35 följande:

Hur mkt ska du lägga in? Du har säkert skrivit det men orkar inte gå tillbaka i tråden... :)
    Jag vet inte riktigt än ska till min kirurg igen den 25e maj o välja profil och stl
    Jag har C kupa nu .. o vill MINST ha 450 ialf att fylla i.. men vi fårse vad vi kommer fram till då. Jag gillar stora bröst så allt handlar om vad man gillar *S*.
  • MammasÄlsklingar

Guuud igår skulle jag till kliniken välja stl profil osv.
    Jaha jag hade med en bild så som jag vill ha.
    O min kirurg sa att då måste jag fylla 500 cc high profile?
    Jag har 75C nu häng ska även lyfta.
    Men hon på foto har inte ens high profile.
    Jag var så ställd.. vad tror ni? Blir dom inte enorma då? Hon sa att d skulle bli en E kupa

• MammasÄlsklingar

Tack för era svar!
    Pratade med min kirurg o tydligen e mina bröst så tomma spec upp till därför måste vi ta high profile

• MammasÄlsklingar
    trebarsmamma skrev 2009-05-27 16:26:19 följande:
    jag har ju 500 fast mellan profil och mina är inte så jätte stora, tycker att mina är lagom.
    har du bilder som jag kan få se?
    vad hade d för stl innan?
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"