• mitchi

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

jag la in 510i hö och 430 i vä och hamnade på en D kupa. det e så olika från person till person + hur stora man hade innan. jag hade en B innan.

• mitchi
    Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-19 10:00:55 följande:
    ärren i armhålan känns bra, men kan inte svara på hur det ser ut har tejp över.jag är 167cm lång och väger omkring 57kg.. hade b kupa innan.till er som gjort op: hur lång tid efter operationen behövde ni gå med bröstbandet?eller hur lång tid tog det för era bröst att få sin "normala" form?
    mina fick sin efter ca 1½månad det gick fort för mig tydligen.
    jag hade inge bröstbandage utan bara en liten topp som ett stöd men sen fick jag massera 3 ggr/dag. massera=man flyttar lite på inplantatet.

har bilder under starka bilder i mitt galleri på hur toppen såg ut.
  • mitchi

nu e det snart 3 månade sedan jag op mig och det känns jätte bra.nästan all känsel har kommit tillbaka, och dom har blivit mjuka och fina.
    och jag tror jag blivit lite bröst fixerad heheheheh.

• mitchi
    Anonym (HM) skrev 2009-04-25 22:26:50 följande:
    Vad roligt!Är du helt nöjd med stl också eller önskar du att du gjort dom större eller mindre?Har du tagit några nya bilder??
    tyvärr har jag inte tagit några nya men får ta och göra det.
    Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-26 08:40:51 följande:
    Anonym (HM) skrev 2009-04-25 10:15:58 följande: det är bra med mig, gjorde min op för snart två veckor sedan. dom börjar bli fina fortfarande lite "toppiga" men man ser framsteg varje dag längtar tills jag kan njuta av dom till fullo, me snygga kläder osv. ska på återbesäk på onsdag, får se va dom säger då!
    oj oj oj vad jag har shoppat sen jag opererade mig.
    det är jätte kul men dock har man ju gått upp i storlek men det frå man drass med. e ju tur att man kan sy in om det skulle behövas.
  • mitchi
    Anonym (tess) skrev 2009-05-02 09:00:51 följande:
    Hej!! En fråga till er som op er... Hade ni självupplösande stygn? Hur lång tid tog det innan dom "försvann" ?
    hej nej stygnen tog jag bort efter ca 14 dagar och det är bara ett på varje. och känns inte.
  • mitchi
    Anonym (snart) skrev 2009-05-06 06:59:07 följande:
    Idag är Dagen! Tjohooo! Ganska nervös, men hoppas att ni håller tummarna för att det blir skitsnygga och komplikationsfria bröst kram på er, får se när jag orkar titta in nästa gång
    lycka till och skriv när du orkar sen.
  • mitchi
    Anonym (snart) skrev 2009-05-07 08:43:56 följande:
    Det är svullet och stenhårt. Men jag är superglad och nöjd.Åkte till conturkliniken, bad dem dra 44.000 på visakortet och checkade in. Leif Perbeck var vänlig nog att lägga in 440 cc anatomiska, och gjorde det väldigt snyggt om jag får säga det själv Fast när jag skulle checka ut hade jag så ont att jag ville bli sövd igen! Överlevde hemresan, och lyckades somna ganska omgående. Vaknade senare på kvällen och mådde oförskämt bra. Tog bild med mobilen och mms:ade några nyfikna kompisar Är hög på smärtstillande, och får tänka på att ta det lugnt så att jag inte får bakslag för att jag inte varit tillräkligt försiktig med rörelser och så.Hur har det varit för er andra som op:at er?? Jag trodde man blev bandagerad och intryckt i en "tortyrbh"? Men jag har bara tejpen och kompress på snittet. Det var jag inte beredd på. Kan kanske vara därför det inte gör så ont jag trodde det skulle. Bröstmuskeln får vara lös och ledig liksom Har alltså implantaten under muskeln. Det är först om en vecka, på återbesöket jag ska ta på mig en sportbh.
    jag hade bara en liten topp på mig som bara skulle kännas som ett stöd inget annat. och en sport topp när jag skulle göra andra aktiviteter så som ridning men det va inte förens efter 4 veckor.
    men jag hade aldrig någon tortur bh eller så eftersom det skulle vara ledigt och rörligt.
  • mitchi
    Anonym (8 juni) skrev 2009-05-14 19:19:40 följande:
    Ska op 8 juni och har läst runt på massa bloggar mm. Är det vanligt att man får sån rippling eller vad det heter. Alltså att det blir som veck eller vågor på implantaten som syns och känns utifrån.?? Tycker var o varannan har fått det när man läser bloggar..
    vad kul. var ska du op någonstans?

jag är jätte nöjd med mina. och nu e det 3½ månad sedan jag gjorde min op.
  • mitchi

jag har aldrig hört att man kan få det. hur yttrar sig det. hur ser det ut ungifär?

• mitchi
    Anonym (ledsen) skrev 2009-05-19 19:35:19 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA det gick jättebra hos läkaren idag..det va mycket riktigt db jag drabbats av....inte jättemkt men iaf. Jag trodde ju att jag skulle få bråka till mig att han skulle hjälpa mig gratis men det kom inte ens på tal Han tittade på brösten och konstaterade att detta skulle korrigeras redan nästa vecka. (utan kostnad) Så glad för det Klart att jag är ledsen över att det blivit såhär, ser verkligen inte fram emot att gå igenom den ohyggliga smärtan igen . och ärren som blivit så fina ska slitas upp igen . MEN det är som det är, och det måste göras, så det är ingen ide att gräma sig!! bara gå dit o hoppas på att det inte blir fler kompliktioner! tack för alla hållna tummar
    Alltså sorry men jag måste vara trög eller något. jag har kollat runt och jag fattar fortfarande inte vad det är som du menar att du har fått.
  • mitchi

jag kan logga in men inte längre och så va det för mig i går kväll oxå.

• mitchi

SHIT tror jag oxå har det. men det e bara jag som känner det. ska ta det med ssk när jag ska på koll sen.

• mitchi
    Anonym (ledsen) skrev 2009-05-20 17:13:28 följande:
    mitchi- ser det ut så på dig oxå alltså? Är det nån som har hört om nån som gjort en om op? tex efter kapselbildning? har de beskrivit hur det känns efter op..gör det lika ont som när man lägger in implantaten? Jag tycker nämligen att smärtan veckan efter min första op var det värsta jag upplevt!!! och läkaren sa igår att det KOMMER att göra ont igen. Jag försöker dock att hoppas att dt inte kommer göra LIKA ont. Jag menar, huden behöver ju inte tänjas ut denna gång. Däremot så kommer han ju att plocka ut implantaten o skapa en till ficka innan han placrar in implantaten igen. samt kommer lossa på mina muskelfästen och sy ner mot revbenen hårt. Så visst förstår jag att smärtan kommer finnas där..men TROR /har ni hört att det kommer göra LIKA ont??? *klamrar mig fast vid hoppet*
    ja lite grann. men bara på ena. ska ta det på återbesöket i augusti för jag vill inte göra något innan för jag ska på semeste.
  • mitchi
    Anonym (wizzor) skrev 2009-05-23 05:12:37 följande:
    undrar vad ni tycker om mellanprofil? alltså mellanting mellan nomaöl och hög. var ho s cosmo på citadell och han tyckt ejag kunde ta 275cc nomrla profil. projektion 3,8 och omkrets 12,2 eller 300cc mediumprofil 4,4 proj men samma bas, alltså 12,2. hur hade ni tänkte? vad kommer skillnaden bli? vilket ser mest naturligt ut tycker ni?
    dom ska ju rekomendera dig vad du ska ha. du ska ju inte välja så som han lät dig göra.
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"