• llinaa

Högklackar. Hur ofta?

Hur ofta använder ni högklackat och till vilka tilfällen gör ni de? Hur höga klackar har ni?

• Svar på tråden Högklackar. Hur ofta?
  • Airlee

Mornie Alantie skrev 2009-03-13 19:43:24 följande:

Haha, jag klarar jag knappt 10 steg i pumps Känner mig mer hemma i gummistövlar än i klackar.
    Det är en fråga om att härda sig själv. I tonåren stapplade jag runt i såna hemska platåpjucks att allting efter har känts som rena barnleken.
  • Mornie Alantie
    Svar på #11
    Då förstår jag Måste dock fråga: Får ni inte ont i fötterna av att gå med riktigt höga klackar en hel dag? Det är ju inte en direkt normal position för foten.
  • llinaa
    Airlee skrev 2009-03-13 19:46:57 följande:
    Mornie Alantie skrev 2009-03-13 19:43:24 följande:
    Det är en fråga om att härda sig själv. I tonåren stapplade jag runt i såna hemska platåpjucks att allting efter har känts som rena barnleken.
    ja i börjkan är allt jobbigt o svårt
  • Shorona
    Airlee skrev 2009-03-13 19:42:00 följande:
    Mornie Alantie skrev 2009-03-13 19:41:06 följande: Jag skulle kunna springa maraton i 10-centimeters klackar om det behövdes.
    det finns ju ett sånt maraton i stockholm varje år. Jag funderar allvarligt på att öva upp kondisen lite och vara med!
    Det är vi som är familjen G(-illerström)!
  • Shorona
    Mornie Alantie skrev 2009-03-13 19:49:42 följande:
    Då förstår jag Måste dock fråga: Får ni inte ont i fötterna av att gå med riktigt höga klackar en hel dag? Det är ju inte en direkt normal position för foten.
    Fötterna vänjer sig.
  • Airlee
    Shorona skrev 2009-03-13 19:50:34 följande:
    det finns ju ett sånt maraton i stockholm varje år. Jag funderar allvarligt på att öva upp kondisen lite och vara med!
    Herreguuud, hur har jag kunnat missa det? Jag visste att det fanns i NY men inte här. Fantastiskt!
  • M E M

Älskar högklackat och hade det jämt innan jag blev gravid. Sen dess har jag inte kunnat använda det pga ryggen. Bara korta stunder så det får bli mest på "sittfester"

• Airlee

Mornie Alantie skrev 2009-03-13 19:49:42 följande:

De flesta skor blir riktigt sköna efter ett tag, men jag skulle inte pina mig själv med att gå runt i ett par som inte blev det.
  • Shorona
    Airlee skrev 2009-03-13 19:52:58 följande:
    Herreguuud, hur har jag kunnat missa det? Jag visste att det fanns i NY men inte här. Fantastiskt!
    Klantigt! Kommer dock inte ihåg när det brukar vara!
  • Airlee
    Shorona skrev 2009-03-13 19:58:26 följande:
    Klantigt! Kommer dock inte ihåg när det brukar vara!
    Fast, egentligen. Hur snyggt är det att springa i högklackat? Är rädd att ingen någonsin skulle ta mig på allvar igen...
Svar på tråden Högklackar. Hur ofta?