• llinaa

Högklackar. Hur ofta?

Hur ofta använder ni högklackat och till vilka tilfällen gör ni de? Hur höga klackar har ni?

• Svar på tråden Högklackar. Hur ofta?
  • Airlee

Jag tar tillbaka allt jag sagt. Det ser ju livsfarligt ut.

• llinaa
    Airlee skrev 2009-03-13 20:01:51 följande:
    Jag tar tillbaka allt jag sagt. Det ser ju livsfarligt ut.

ser trevligt ut
  • Shorona

Fan, blev ju sjukt sugen på att prova! Sommaren 2010 ska jag vara med!

Det är vi som är familjen G(-illerström)!
  • llinaa
    Shorona skrev 2009-03-13 20:07:35 följande:
    Fan, blev ju sjukt sugen på att prova! Sommaren 2010 ska jag vara med!
    mm de hade varit skoj
  • Tattyn

Jag går alltid i högklackat av nåt slag, nu vintertid så är det höga kilklackar som gäller, annars beror det på väder. En fin sommardag kan jag kuta runt i pumpsen med 10cm klack likaväl som det kan bli nåt lite lägre.
    Enda gångerna jag går i lågskor är när vi är utomlands och jag vet att vi ska gå otroligt mycket. Hur bekväma jag än tycker att mina hög klackade skor är så vet även jag att 7 timmars promenerande i en 30-40 gradig storstad gilar inte fötterna.....

• Pumpkin

Vår och höst använder jag skor med kilklackar rätt ofta, och sen använder man väl högklackat till fest och liknande "uppklädda" event under resten av året också. Men annars blir det kängor (på vintern), gympaskor eller ballerinor.

• LaFontaine

Jag använder i princip alltid högklackade skor. Klackhöjden varierar mellan 5-10 centimeter till vardags. Jag måste alltid ha lite klack, även när jag går i flera timmar, men då är den självfallet inte lika hög.

• Fratris

Typ aldrig till vardags (alltså till universitetet), men alltid till fest! Då är det inga mes-klackar som gäller, utan 10+cm ska det vara

Det MÅSTE vara stilett, jag står inte ut med "feta" gamlingsklackar... om det inte är såna klumpiga trä-klackar som KAN vara snyggt på rätt person. (eller på boots, men då är det en annan sak). Jag älskar peep-toe skor och sandaletter in general.

• Fratris

Oo glömde säga att jag alltid älskat riktigt höga klackar men alltid känt mig för lång! Fick panik för jag blev längre än mitt ex i dem ha-ha

Min pojkvän nu är lååång, så nu köper jag verkligen HÖGA klackar (skofetischist!!! :P)

• Anna Collovin

Har alltid högklackat på jobb som fritid fötterna har vant sig så jag
    får mer ont i platta skor

Klack höjd till vardags 10-12 cm ibland när man vill känna sig extra sexig 15-16 cm

• romani beauty

har alltid klack..hemma har jag skor som är runt 5 cm klack, vid fester så är de kanske 10 cm..

Svar på tråden Högklackar. Hur ofta?