• Bebs74

Stödstrumpbyxor

Är det någon som vet var man kan hitta stödstrumpbyxor a la mammamodell?

Jag har några från Lindex men nu när magen börjar växa stramar de för hårt åt.

Jag har vanliga stödstrumpor men tycker att de är för korta då jag får bristningar av ådror precis ovanför dem. Jag har stay up modell stödstrumpa men tycker att jag svullnar mycket precis ovanför dem också (övre lår och rumpa alltså). Och därför skulle jag vilja ha några hela strumpbyxor, gärna lite glansiga så att jeanskjolar etc glider bra och inte fastnar när man rör sig.

• Svar på tråden Stödstrumpbyxor
  • Bebs74

Tack för alla tips! Jag ska ändå ringa barnmorskan idag så jag kan ju kolla med henne. För jag börjar få så fula märken precis vid ena knät och det är ju inte kul när sommaren närmar sig och BF är inte förrän i mitten av augusti. Dessutom är det en obehaglig känsla - det spränger och gör ont - där det är som värst.

Jag ska också kolla in mamastore, jag älskar att ha kjol och vill därför kunna ha några snygga strumpor också.

• Bebs74

Just det, kom på en sak. Hur är färgen på ex Mamastores ljusbruna, beiga strumpbyxor? Är de ok att ha även framåt våren när benen är minimjölksvita, jag ändå vill ha kjol + att jag behöver stödstrumpor?

Svar på tråden Stödstrumpbyxor