• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Honeyflowers

no: Grattis, vad härligt att ni fått dagisplats!!!! De blir så stora då helt plötsligt:)
    Jag väntar på besked om dagisplats till Maxen..de verkar va på G att höra av sig nu, hört flera vänner som fått besked i dagarna...
    Men kan tänka mig att ni har massor som ska fixas till henne innan dess!

• Thezzizen

NO, grattis till dagis!!!! Så bra!

Hmm nu ringde de från kriurgen och sökte R. De har säkert operationstid åt honom n u. Måste prova o ringa på hans mobbe och se vad de kommit fram till...

• Thezzizen

Nä n u ska jag till dagis o hämta o sen direkt til bvc på 18månkoll. Spännande och se hur stor hon är!

Synes till kvällen tjejer!

• numberone

HF:

Först har hon ju sina vanliga 15 timmar men de kan vi troligen få utökade sen under hösten beroende på hur det funkar för henne där och vilka behov hon har mer. Hon kräver ju ständig tillsyn och det funkar inte riktigt med mig ensam hemma med en liten till....

• Hannnas

Heej tjejjer

Tibax från stan... fanns inga japanska körsbärsträd inne än så det blev en magnolia ist får se om han tycker det är "kul" hittade även ett par jättefina jeans på HM åt Måns, gillar inte "vanlig" eftersom de är så hårda men dessa var mjukare o lite "baggy" kanonfina!  osså lite lunch på stan med maken med men nu har jag ONT ... ryggen, svanskotan, ryggslutet, magen, ljumskar gråter fasen nästan jaja... fin vårdag iaf

LaG... hahaha vilken dröm ja kan du fatta, v38 tycker vi förtränger det ett tag till

Thezz... näää fy är det så illa ni kommer fixa det! måste!

Angiee... kbt för barn o unga är väl en kanonidé! etc är bara otäckt o som du säger säkert mer med.

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: nån bild på brallorna? är på jakt efter mjuka jeans åt A också.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

A lyckades med världens vurpa för en stund sedan. såg inte, men hörde dunsen å sen skreeeek han! slog upp ett rejält jack på insidan av överläppen som blödde massor. stackarn. fläskläpp nu men glad igen iaf.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-04-01 15:32:04 följande:
    Hanna: nån bild på brallorna? är på jakt efter mjuka jeans åt A också.
    Nä ska kolla på hemsidan...

Grattis till dagis NO
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-04-01 15:34:38 följande:
    A lyckades med världens vurpa för en stund sedan. såg inte, men hörde dunsen å sen skreeeek han! slog upp ett rejält jack på insidan av överläppen som blödde massor. stackarn. fläskläpp nu men glad igen iaf.
    Näää stackarn o det är så hemskt att höra den där "dunsen" ... M har ju nyllet fyllt med blåmärken sen han ramlade i trappan igår så usch...

Hittade inte brallorna på hemsidan, får ta en bild på dem vid tillfälle men just nu rör jag mig inte långt, har så satans ont
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7