Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
no: Grattis, vad härligt att ni fått dagisplats!!!! De blir så stora då helt plötsligt:)
Jag väntar på besked om dagisplats till Maxen..de verkar va på G att höra av sig nu, hört flera vänner som fått besked i dagarna...
Men kan tänka mig att ni har massor som ska fixas till henne innan dess!
no:
hur mkt kommer hon få gå på dagis när du är mammaledig?
NO, grattis till dagis!!!! Så bra!
Hmm nu ringde de från kriurgen och sökte R. De har säkert operationstid åt honom n u. Måste prova o ringa på hans mobbe och se vad de kommit fram till...
Nä n u ska jag till dagis o hämta o sen direkt til bvc på 18månkoll. Spännande och se hur stor hon är!
Synes till kvällen tjejer!
HF:
Först har hon ju sina vanliga 15 timmar men de kan vi troligen få utökade sen under hösten beroende på hur det funkar för henne där och vilka behov hon har mer. Hon kräver ju ständig tillsyn och det funkar inte riktigt med mig ensam hemma med en liten till....
Heej tjejjer
Tibax från stan... fanns inga japanska körsbärsträd inne än så det blev en magnolia ist
får se om han tycker det är "kul"
hittade även ett par jättefina jeans på HM åt Måns, gillar inte "vanlig" eftersom de är så hårda men dessa var mjukare o lite "baggy" kanonfina! osså lite lunch på stan med maken med
men nu har jag ONT ... ryggen, svanskotan, ryggslutet, magen, ljumskar
gråter fasen nästan
jaja... fin vårdag iaf
LaG... hahaha vilken dröm ja kan du fatta, v38
tycker vi förtränger det ett tag till
Thezz... näää fy är det så illa ni kommer fixa det! måste!
Angiee... kbt för barn o unga är väl en kanonidé! etc är bara otäckt o som du säger säkert mer med.
Hanna: nån bild på brallorna? är på jakt efter mjuka jeans åt A också.
A lyckades med världens vurpa för en stund sedan. såg inte, men hörde dunsen å sen skreeeek han! slog upp ett rejält jack på insidan av överläppen som blödde massor. stackarn. fläskläpp nu men glad igen iaf.