• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-03 07:27:57 följande:
    thezz... finns nog på många ställen men dessa köpte jag på ica ... när ska du iväg o kolla bebbsens läge idag? hur känns det som han ligger?
    Ska vara där halv elva, dum tid eg om ja ska försöka komma till vc också men men...

just nu känns inte så mkt alls viket torde betyda att den ligger rätt. Dock är allt put o rörelser är åt sidorna... Så jag tror på samma som förra gången, fullt rörlig högt upp
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-03 07:32:03 följande:
    Ska vara där halv elva, dum tid eg om ja ska försöka komma till vc också men men...just nu känns inte så mkt alls viket torde betyda att den ligger rätt. Dock är allt put o rörelser är åt sidorna... Så jag tror på samma som förra gången, fullt rörlig högt upp
    Jo put i sidorna blir det ju klart när bebis ligger med huvuet ner, o det kan vara myycket sånt även om de är långt ner o bara ruckbara (så var det med M)... min bebis är oxå väldans rörlig än enl BM men så är det ju länge med andra barnet sägs det... hoppas han ligger rätt nu iaf... hur ställer du dig till ev vändningsförsök annars?
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

hanna, jo behövs det vändas kommer vi göra det. Dels flr att jag inte tror att bebisen kommer komma upp med huvudet högre än fötterna. n när den lligger i tvären så har den ändå egat med huvudet ner, typ ovan ljumsken så jag tror inte det bir svårt isåf. o de är nog det som gör att den gärrna flyttar sig där nere också..

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-03 07:39:05 följande:
    hanna, jo behövs det vändas kommer vi göra det. Dels flr att jag inte tror att bebisen kommer komma upp med huvudet högre än fötterna. n när den lligger i tvären så har den ändå egat med huvudet ner, typ ovan ljumsken så jag tror inte det bir svårt isåf. o de är nog det som gör att den gärrna flyttar sig där nere också..
    mm en klar poäng! o du, nu är det nära
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-03 07:40:26 följande:
    mm en klar poäng! o du, nu är det nära
    huga ja,nhar måns fattat läget?
    Ska ta påskveckan nu o fixa det sista inför bebisen, plocka fram lite kläder o klä bebiskorgen o kik apå vagnen o grejer. Lite bra blev det att R blir sjukskriven då. Och superfint väder blir det ju å!!!!
  • 2007

Godmorgon !!! Dimmigt idag, vill ha sol.....

Hanna: Nej, vi har inte heller börjat ännu, men kanske vi hinner lite i helgen nu när det fina vädret kommit. Vi har i alla fall oljat altanen nu så i helgen kommer utemöblerna på plats. Fika i vårsolen är inte fel.

Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • 2007

Godmorgon !!! Dimmigt idag, vill ha sol.....

Hanna: Nej, vi har inte heller börjat ännu, men kanske vi hinner lite i helgen nu när det fina vädret kommit. Vi har i alla fall oljat altanen nu så i helgen kommer utemöblerna på plats. Fika i vårsolen är inte fel.

Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • MagdaA

morrn. alldelens öm i hela kroppen, inte van att sova längre än till 4. fick sova till 7 idag!

tandläkaren ja. gick som sagt super, A satt alldelens stilla i mitt knä så tandläkaren fick titta och känna. Fliken lossnade ju igår morse men dom ville iaf se så det inte var nån skada, han kunde inte se nått och tanden kändes inte som att den var lös. Han tyckte dock att vi skulle göra en anmälan till vår olycksfallsförsäkring OM det skulle bli nått problem längre fram, men det trodde han inte.

A sitter helnöjd på golvet nu med en ny leksak, eller ett spel aksnke man ska säga, typ som memory fast i trä, jättefint. Han fick det av en granne igår. Vi hade tagit hand om deras kanin medan dom var i fjälls.Påskgodiset gömde vi i skåpet, det tar nog jag och Micke

Idag är jag LEDIG! Ska försöka göra undan lite här hemma sen i kväll blir det en tur till stan. Micke ska till optikern och jag tänkte kolla skor till A, sen ska vi till några vänner och äta smörgåstårta. Jobb i helgen, dubbla pass lör + sön. På måndag kommer min lillasyster hit, stannar till ons el tors, hon är 11, perfekt med en liten barnpassare

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-03 07:50:31 följande:
    huga ja,nhar måns fattat läget?Ska ta påskveckan nu o fixa det sista inför bebisen, plocka fram lite kläder o klä bebiskorgen o kik apå vagnen o grejer. Lite bra blev det att R blir sjukskriven då. Och superfint väder blir det ju å!!!!
    Jadu det vet i fasen, man har ju knappt insett själv han säger ju att bebisen bor i magen mm men sen tror jag inte att han verkligen fattar faktiskt... brukar säga att det är hans bebis och kommer köra lite på den linjen sen när hon kommer...

Blev R SS länge el? tråkigt men praktiskt just nu

Mysigt att boa lite jag är nog klar med det mesta troor jag, ska till ikea i helgen o köpa lite grejjer till Ms rum som är försenat inflytt blir väl till påskhelgen för honom... känns läskigt tycker jag att ha honom på ett annat våningsplan
  • Thezzizen

morgon 2007, vi har strålande sol!!! ska också olja altanen, men har några brädor kvar att skruva på trappstegen bara..

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7