Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....
Enligt hemsidan stänger de 24 juni.

Enligt hemsidan stänger de 24 juni.

Är det någon här som har gått till Thomas? Har haft kontakt med honom, men han finns ju inte på hemsidan... Är han ny eller vikarie eller liknande?

Oj, är han så ny i kläderna. KÄnns lite oroväckande!   Han sa iofs att det itne var säkert att jag skulle få träffa hon om sen. Vilken läkare tycker ni är bäst. TYcker Oddvar ser ut som en mysgubbe!
  Han sa iofs att det itne var säkert att jag skulle få träffa hon om sen. Vilken läkare tycker ni är bäst. TYcker Oddvar ser ut som en mysgubbe!   

Theorese - Då gjorde han ett bra jobb då!   Läste lite under nyheter och det verkar som att han bara jobbar halvtid.   Turbo - Ha ha jag är beredd att hålla med!
  Läste lite under nyheter och det verkar som att han bara jobbar halvtid.   Turbo - Ha ha jag är beredd att hålla med!   Hoppas också på att få Dr O. Holte ser mer ut att passa i Glamour eller liknande.
  Hoppas också på att få Dr O. Holte ser mer ut att passa i Glamour eller liknande.   Skönt att ÄP gick så bra!  Smyger förövrigt här i tråden ibland men har inte varit så aktiv. Men nu är det snart ÄP-dags iaf. Är det fler som har ÄP inom en snar framtid?
  Skönt att ÄP gick så bra!  Smyger förövrigt här i tråden ibland men har inte varit så aktiv. Men nu är det snart ÄP-dags iaf. Är det fler som har ÄP inom en snar framtid?

Knodd - Nu när du säger det kändes han faktiskt väldigt humoristisk i telefon. Och lugn och trevlig!   Det blir säkert bra!
  Det blir säkert bra!

Turbo - Vill gärna ha någon man känner förtroende för. Visserligen är det ju snabbt övergåend som du säger, men det är ju en ganska blottande situation. Har bara gjort ÄP en gång tidigare och jag var rätt sansad, mest lite yr.   Gjorde ICSI sist också och tur var väl det eftersom vi ändå bara fick ett befruktat ägg... Hoppas på bättre utdelning nu! Hoppas också du slipper fler ÄP!
  Gjorde ICSI sist också och tur var väl det eftersom vi ändå bara fick ett befruktat ägg... Hoppas på bättre utdelning nu! Hoppas också du slipper fler ÄP!

Turbo - Japp, ÄP imorgon!   Ska självklart rapportera, men hoppas på världens bästa så klart!
  Ska självklart rapportera, men hoppas på världens bästa så klart!   Hoppas du har det skönt i solen!
  Hoppas du har det skönt i solen!

Hej på er
ÄP igår gick ok. Men tyvärr fick jag glamour-doktorn. Vilken dryg j-el!   (Allt står i bloggen.) Tyvärr har jag fått besked att endast ett ägg blevit befruktat, precis som förra gången, så nu väntar en jobbig natt!
  (Allt står i bloggen.) Tyvärr har jag fått besked att endast ett ägg blevit befruktat, precis som förra gången, så nu väntar en jobbig natt! 
Sth67 - Grattis till stundande sprutstart.

pp08 - Tack för din uppmuntran! Blir skönt med ett eget rum i morgon, förutsatt att de inte ringer med dåliga nyheter i morgon bitti. Hoppas också det är en vinnare! Och grattis!   

Cicco - Grattis till ruvarstatus!