Inlägg från: Sweetiepai |Visa alla inlägg
  • Sweetiepai

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

Men vad härligt Turbo!! Kram!

• Sweetiepai

Välkomna alla nya!

Turbo - Vad hurtig du är!

Djurgårdsrutan - Härligt!

Maxie - Grattis!

EmmaElsa - Håller tummarna att de delar sig! Har bara fått 1 befruktat varje gång så jag vet hur det känns!

• Sweetiepai

Turbo - Jag har gått upp säkert 6 kilo underbehandlingarna och det är inga gravidkilon!! {#lang_emotions_embarassed}

• Sweetiepai

Noncur - Turbo svarade bra på din fråga. In mitt fall valde man den korta metoden för att jag fick så  många omogna ägg vid den långa och man trodde att det kunde vara sprayen som orsakade det. Har de sagt att du ska göra den korta nästa gång? TYckte det var jätteskönt att slippa spraya. Men vid nästa försök kommer jag få göra det igen.

• Sweetiepai

Turbo - Ja ganska svullen, men det är ng mycket vatten också. Såg plötsligt en extra haka i spegelen en morgon. Hoppas det försvinner sen.

Sth67 - Lycka till du med!

• Sweetiepai

Djurgård - Aha, då förstår jag. Lite tläskigt med biopsi. Men som Turbo säger så får ni ju tid att rå om varandra.

Sth - lycka till på måndag, det kommer då bra!

• Sweetiepai

Jag ligger lite lågt på FL just nu, men jag läser och tänker på er alla även om jag inte kommenterar så mycket.

Kram på er och lycka till!!

• Sweetiepai

sth67 - Skönt att ni funderar vidare. Har hört att Island ska vara bra med!

Djurgården - Vad härligt det låter. Jag har också haft hugg när jag testat minus, men har också hört andra som haft det och testat plus. JAg känner det dessutom ibland mellan behandlingarna så hag tror att det kan vara att stockarna helt enkelt är lite känsligare.

Turbo - Grattis till familjebil!

En fråga, är det någon som vet hur länge efter Pregnyl man kan testa positivt på ett ÄL-test?

Kram på er!

• Sweetiepai

Djurgård - Nej vad tråkigt! Kram på dig!

Knodd - Känner flera, men ingen som inte skulle ta betalt tyvärr...

Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....