• sth67

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

Jag startar om tråden hoppas ingen annan gjort det då jag inte kan hitta den..
    välkomna alla gamla kämpare och nya.

• Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....
  • sth67

hoppas ni hittar hit alla från CVL. ..och att jag gjorde rätt.... kram till er alla

• sth67

hej , jag såg oxå genrepet, jag tror Malena vinner före Måns, Emd sedan Alcazar..jag dör om ugglan vinner ;)

• sth67

tack emmaelsa som frågar. Jag mår ok, är sugen på att sätta igång igen men samtidigt vill jag få kroppen i balans. Jag är mest ororlgi för att jag just passerat 42 år så kliniken skall säga åt mig att ge upp. Är det någon som vet någon som gått på Cvl som har varit äldre än jag?
    turbo: grattis igen. Då fick du 3 st 10 poängs ägg!! det är ju toppen! dom fryser aldrig in ägg som inte är 10 p. Så du har två chanser kvar i frysen och att bara göra ET är ju mycket mindre påfrestning än att gå igenom hela hormonbehandlingen. MEN nu hoppas vi att du skall slippa använda eskimåerna föränn ni skall ha syskon ;)
    Hoppas de andra hittar hit ;) kram till er alla
    ps vad var det jag sa :...Malena vinner !jag tippade 8 av 11 rätt igår. rätt placeringar ;)

• sth67

pavi: du har helt rätt jag är orolig för att dom skall sparka ut mig nu när jag har fyllt 42 så jag känner mig lite stressad över det. Du missförstod mig abslout inte. Blev det något barn för er? Fick du börja när du fyllt 42? känns skönt att veta, tack för ditt inlägg. Nu kan jag slappna av lite och vila en extra månad.

• sth67

tack pavi: vilken härlig kick så här på morgonen
    hej missne vi har visst tappat bort några på vägen tror jag :)

• sth67

kramiis: gumman tänk vad vi kämpar... men det ska funka det ska!! jag har ju börjat hos Sophie lagergrantz. Är inte det något för dig oxå? känns som det äntligen är någon som tar mig på allvar och följer upp alla mina försök och försöker gå till botten varför det inte funkar.. gå in på hennes hemsida o läs. ett annat tips till er alla är www.the-infertility-cure.com
    moe: helt otroligt att tiden går så fort ;)
    petra: grattis till tick tick ;)
    entjej: jag lider med dig , det låter så himla jobbigt. fattar inte varför det inte finns någon läkare som kan hjälpa dig. Har du kollat med någon homeopat eller Sophie?
    Emmaelsa: gumman , jag vet precis hur det känns, vet oxå att man känner allt som ett svart hål, vi är starka individer och kravlar oss upp ur kloaken och tar oss vidare. Stor varm kram
    brummelisa: op? har jag missat något måntro? kram
    ymmot: tack för att du frågar, jag mår helt ok faktiskt , bättre än på länge, fokuserar mycket på mitt eget välbefinnande nu, går på akupunktur med örter och skall på yoga på torsdag. ledsen att det blev minus, förstår att det känns tungt.kram till dig
    missne: hur e läget?
    kram till Pavi oxå
    just det kram kram kram kram till Turbo..
    glömt ngn? ääää kram till er oxå :)

• sth67

turbo: inte får man ge upp redan, man ger inte upp föränn rödluvan kommit eller man testat minus. Du är en kämpe och har en vilja att lyckas och framför allt gumman du är ung. Du har trots allt många år på dig , men först o fråmst tar vi en dag i taget och ett försök i taget och hoppas att det skall lyckas denna gång....ta det lugnt nu och vila mycket. Man går alltid upp 2 kg vid varje försök. Det har jag gjort och det säger klininken att man gör. Posetiva tankar nu till magen!!
    Idag har jag varit hos Sophie Lagerkranz på akupunktur och fått nya äckliga örter att dricka... men jag kör på i 2 månader tänkte jag. Så nästa försök kommer att bli om ca 7 veckor. Idag är jag hemma hela förmiddagen och fxar räkningar mm..pust, passar på att smita in här en stund. kramkram till er alla

• sth67

glömde tipsa om en härlig grej; jag har köpt gosiga värmetofflor från
    www.bluebox.se som är i mjukt flees och har linfrön i sig. Man värmer dom i micron ochhar dom när man sover eller gosar i soffan. Helt ljuvliga! Tips till er som har kalla fötter ;)

• sth67

tack turbo; jag förstår om du är lite skepptisk... du jobbar ju inom sjukvården;)
    jag har alltid varit skepptisk mor sådant här oxå. Men nu när jag gjort 5 försök måste jag ta till allt som går för att för mig själv kunna säga att jag gjort allt den dagen jag ger upp. Jag har en otroligt jobbig mens period, då jaghar svåra smärtor pga av stora klumpar. Har även grym migrän. Nun är jag drack dessa örter så fick jag inga klumpar det var helt otroligt så jag hade det lite lättare denna gång.
    Vet att Holte är skepptisk mot allt utom det han själv gör så därför vill jag inte gå till honom. när man frågar Oddvar om detta så ler han bara och svarar inte. allt som känns bra för själen är bra säger han . sjuksköterskorna däremot är mycket mer positiva mot akupunktur har jag märkt men dom får inte säga det högt...
    nej nu måste jag börja med bokföringen... kram kram

Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....