• sth67

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

Petra: tack för dina ord. jag ger inte upp föränn vi har gjort allt som står i vår makt. Den dagen jag ger upp vet jag inte vad som händer men det är långt dit. Jag brukar få som jag vill till slut...
    brummelisa: styrke kram till dig.
    emmaelsa: när kör ni igång igen? det brukar alltid kännas bättre efter att man pratat med sköterskorna på kliniken och fått en ny start tid. kram

• sth67

vad härligt att vi är många som är på gång om några veckor. Ett tips till er som funderar på örter o akupunktur, jag ångrade mig lite att jag inte gått dit tidigare då man helst skall hålla på i 3 månader innan man gör nästa IVf . Det tar tid att komma ibalans. Jag har bestämmt att börja spruta min 3 mens efter ört start. Skallinte ta några örter under själva sprutandet. En månad för tidigt men jag känner att jag måste hinna göra ett eller 2 försök innan kliniken stänger i sommar. Så nu gör jag allt för att komma igång psykiskt och fysiskt.
    kram till er alla

• sth67

ha en skön helg med ruvande, väntan och magar...kram

• sth67

amielle: lycka till nu och jag tycker att du är fantastisk som kan säga ni kan gå vidare i livet nöjda ändå. Önskar av hela mitt hjärta att jag oxå kommer kunna säga så den dagen jag måste ge upp. En dag kanske den kommer och jag är livrädd för hur jag skall kunna gå vidare. Det svåra är ju att sätta gränsen och säga stop tror jag. Kram på dig och lycka till nu till tvilling ruvningen, ni har ju trots allt dubbel chans nu , varje ägg har sina förutsättningar som Oddvar skulle sagt.
    susyQ, jag kan inte svara dig då jag aldrig blivit gravid. kram
    kramar till er andra hoppas ni mår bra?
    Jag går som sagt på akupunktur en gång i veckan och tar även rekomenderade örter. Man känner sig nyttig samtidigt lite konstig i magen men min mens var mycket mindre smärtsam och min ägglossning som jag har nu känns jätte mycket det stramar och drar och nästan värker ;) jag brukar inte ha det så. SÅ jag tror faktiskt att jag tror på detta;) OM jag blir gravid efter denna dunderkur så lovar jag att jag kommer tvinga mig på er och tvinga er att dricka detta örtbajs som jag tar 2 ggr per dag ;) hihi. Men vad gör man inte..som sagt allt innan man ger upp ha det gott tjejer..

• sth67

Turbo: lilla gumman !! vad skall jag säga, skickar varmaste kramarna till dig idag. Hör av dig snart så kan du komma till mig så kan jag ta hand om dig o ditt hår ;)
    Emmaelsa; gå in på www.sophilagerkrantz.se och läs om örter och akupunktur, hon är helt fantastisk som tar sig an lilla mig med temptagningar o äckliga örtkurer ;)
    princess and the p: GRATTIS!! vad härligt att höra om din resa , tack för att du skänker lite glädje i berövelsen idag..lycka till nu!!

• sth67

Lena tack för din historia vi behöver få höra sådant ibland. Vad roligt att det tillomed lbev en bebis på min födelse dag ;) stor kram o lycka till nu.
    Turbo: man får känna sig negativ och ledsen absolut! det gör jag oxå varje gång jag misslyckats. (6 st har satts in i mig)
    Men sedan vet jag att du oxå kommer igen gumman, du är den där starka sorten som vägrar ge upp det vet jag ;) Stor kram
    amielle: srick mycket tranbergsjuice! stor kram o lycka till
    moe; kramar till dig oxå hoppas du mår bra!

• sth67

alliamelle: hoppas det går bra nu, illamåendet låter som något positivt ;) kram
    theorese: vad härligt det låter med at äntligen förstå att det är något litet i magen. Nu måste det även kännas bra att de kritiska tiden är förbi. Stor kram till er och lycka till med lillbebben
    Entjej: var har du tagit vägen? hur mår du? blir lite orolig när du inte dykt upp på ett tag du brukar vara aktiv. stor kram til dig o till er andra förståss trevlig helg

• sth67

turbo: du skojjar !!! det är ju helt fantastiskt!!! Grattis kanske man vågar säga ;)
    entjej: skönt att du fick se lilla hjärtat. Kram på dig förstår att du har det jobbigt!!
    maraya: lycka till med sprutandet.
    Jag mår ok, tycker tiden står stilla...vill snart börja om men det är två menser bort..kram på er

• sth67

turbo: jätte glad för din skull, jag sa ju att du skulle lyckas en dag ;) L-argenin äter både jag o min sambo sedan en vecka , vi känner ingen skildnad. Det står på paketet att man skall ta 5 om dagen vi tar 2. hur många tog du? Largenin skall ju ge en mera sexlust kraftigare orgasmer, mer blod dit ner och göra slemmhinnorna bättre. `Men att dom skulle göra äggen bättre kvallitet har jag aldrig hört.Men är det så?
    lill30: grattis, vad roligt för er, man har hört om mirakel..inget som någosin händer mig men jag är glad att andra får uppleva det ;)
    kram till er andra, var på 40 års fest igår , drack för första gången på länge så jag är bakis som en räv och det är sista gången ...skitjobbigt!

• sth67

susieQ: du måste gå till Sophie lagerkrantz hon har hjälpt massor med tjjer i vår sits ochmånga blir gravida innan dom ens bärjat med IVF. hon har en hemsida
    www.sophielagercrantz.se
    gå in och läs där och läs gärna "the infertility cure" skitbra bok som du kan beställa på nätet. kram till er alla och en extra till turbolina så klart ;)

Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....