Inlägg från: DjurgårdsRutan |Visa alla inlägg
  • DjurgårdsRutan

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

Hej tjejer.
    Nu åker jag till Blåkulla.
    Tänker äta och dricka gott och bara slappa.
    Ha en jättebra Pås.
    Kram till er alla.

• DjurgårdsRutan

God morgon tjejer.
    Så var man tillbaka i stan igen.
    Har ätit så mycket i påsk, det känns på byxorna vill jag lova.
    Någon somvet varför man inte får börja spruta på en måndag och tisdag på CVL?
    Hoppas ni haft en bra påsk.
    Kram:)

• DjurgårdsRutan

Stort Grattis Turbo. Härligt med positiva nyheter i tråden.

Sth67: Vad tråkigt med din pappa. Håller alla tummarna för att han skall bli frisk.

Trevlig helg till er alla.

Kram

• DjurgårdsRutan

Tänker på dig Maraya.

Skönt att det är fredag, och solen skiner som bara den.
    Det blir after work i em, passar på att dricka lite vin innan allt drar igång.
    Ska grilla och på kalas i morgon, så skall jag passa på att vara ute i det underbara vädret och lapa B12.

Trevlig helg till er alla.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Hej på er.
    Blir så trött, gick igenom allt från apoteket idag, som jag hämtade ut i onsdags. Jag skall börja spruta nästa vecka, och då upptäcker vi att ägglossningssprutan inte är med. Vet att demn var med på receptet, ringer apoteket, och de säger att enligt deras dator så är allt uthämtat,men jag vet att jag inte har tappat något på vägen hem. Till saken hör att mitt frikort gick ut igår, och jag kan tänka mig att det slår i taket på en gång, dvs 1900 kr, och det är inte direkt vad vi har råd med just nu. Skall ju betala in 27 000 till CVL nästa vecka, blir så jävla Galen, argghhhhhh!!!!
    Hoppas allt är bra med er tjejer. Nu skall vi grilla å dricka vin. Har gjort tzatziki till maten,mums. Sköt om er.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Hej.

Vad gulliga ni är. Det är ägglossnings-sprutan Otrivelle som saknas. Ibland känner man sig liten på jorden,för att Apoteks-personalen kan ju absolut inte göra fel, arrghh. Hade lite svårt att sova, så gick upp och gjorde lite te.
    Hoppas ni får en fin söndag.
    Själv blir det glass i Vaxholm och en sväng på en loppis.
    Kram på er.

• DjurgårdsRutan

Hjälp!!!
    Nån som vet på ett ungefär hur lång tid det tar från första sprutdag tills det är dags för återinförandet? Börjar troligen spruta på tors el fre? Kan allt vara klart till den 27/5?

Hoppas att ni alla mår bra och har haft en bra helg.
    Kram

Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....