Inlägg från: DjurgårdsRutan |Visa alla inlägg
  • DjurgårdsRutan

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

Sweetiepai

Massa Kramar till dig.

• DjurgårdsRutan

Hej tjejer.
    Har pratat med sköterskan nu och antecknat allt, så att jag inte skall glömma något.
    Ska höja dosen i kväll, och sen blir det ÄP på torsdag. Det blir hotellövernattning för vår del, då ingen av oss får köra bil efteråt. Kan ju va mysigt. Hoppas ni får en fortsatt bra fredag och en trevlig helg.
    Tack för allt stöd.

• DjurgårdsRutan

Sweetiepai.
    Pratade med sköterskan och pgr av det lugnande (morfin) som vi skall få, så fick vi inte köra efteråt. Min sambo skall ju göra biopsin samtidigt som äp.

sth67 Det kommer att gå bra på måndag. Jag skall tänka på dig då.

Ha en bra helg nu tjejer.

• DjurgårdsRutan

Hej tjejer.
    Ja, jag undrar vem som får hålla vem i handen, på torsdag. Men vi var tvungna att göra denna metoden,då det inte finns några simmare alls vid vanlig utlösning. Hoppas ju bara att det skall finnas några pigga där inne,för att annars är det ju kört,så då spelar det ju liksom ingen roll om vi får ut några ägg.
    Ha en fortsatt bra helg tjejer.
    Kram på er.

• DjurgårdsRutan

Hej sth67.
    Det är första gången för min sambo. Så det är svårt att veta hur ont det kommer att göra. Ha en bra dag.
    Kram

• DjurgårdsRutan

sth67.
    Faan vad tråkigt. Varför kan det bara inte få funka.
    Är så ledsen för er skull.
    Massa Stora Kramar.
    Tänker på dig.

• DjurgårdsRutan

I morgon är det ÄP för min del. Börjar bli nervös. Bär i väg till CVL tidigt i morgon bitti. Håll tummarna är ni snälla.
    Ha en bra dag tjejer.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Hej vänner.
    ÄP gick bra, gjorde ej så ont. Det blev 15 ägg och några rörliga simmare vid biopsin. I morgon em får vi reda på om det var några som är bra, och i sånt fall så blir det återinförande på lördag. Vi hade Tomas i dag, har aldrig träffat honom tidigare, men han var helt underbar, och sköterskan Maria. Helt underbara bägge 2. Vi har ätit på Tzatziki här i Uppsala, jätte-gott.
    Stor Kram till er alla.
    Tack Turbo, och jag håller alla tummarna i morgon sth67.

Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....