• sth67

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

entjej; jag vet inte hur man göra ;) kram på dig
    maraya: lycka til på ÄP vad spännande Kram kram

• sth67

entjej: stackars dig , jag lider med dig gumman...jag som klagar på en liten förkylning ;) kram

• sth67

alliamelle: håller tummarna för dig ;)
    kramiis: lång time..hoppas du mår bra? kram till er alla från en dö förkyld typ

• sth67

turbo: tack gumman, jag har sådan otur med min kropp hela tiden och vi har bestämmt att absolut inte börja med sprutorna föränn jag är helt frisk. kramar om din mage ( är liiiiite avensjuk ;)
    entjej: önskar att du fick träffa en smart läkare snart, kram kram
    brumelisa: lycka till nu på p , hör av dig så vi vet hur det gått.
    maraya: lycka till hoppas på ÄP snart!
    kram till kramiiiis oxå

• sth67

djurgårdsrutan: det är lite olika för alla, men jag har varit på Vul 5 och 9 e dagen varje gång om jag minns rätt sedan blir äggplock några dagar senare beroende på vad dina blodprov säger. dom tar du samtidigt du är där på vul. det är jätte svårt att planera in allt för hela tiden ändras det men jag har alltid fått tid på morgonen och jag bor oxå i stockholm det tar bara en timme dit och undersökningen tar ca 10 m inuter så jag brukar börja jobba vid 10 tiden igen. försök få en så tidig tid som möjligt så hinner du till jobbet i hyffsad tid, säg bara att du varit hos tandläkaren eller på cellprov eller ngt liknande så slipper du säga ngt. ha det gott

• sth67

gjurgårdsrutan: vi har haft alla läkare, Holte kan vara bestämmd och ganska känslokall men han grymt duktig och ärlig. Oddvar är underbar men ibland kanske ´lite väl optemistisk ;) Torbjörn är rak, lite tråkig men skicklig. Så du kommer att få träffa alla läkare och dom är lika bra på sitt sätt. Den nya läkaren har jag ej hunnit träffa än. lycka till
    kram till er andra, håller på att packa inför fjällresa ;9

• sth67

tack tjejer som skickar kramar, en extra kram till alliamelle(svårt ord ;)
    Kramiis, vi måste hinna ett försök till innan sommaren eller hur, jag är oxå på dag 25 ca borde få mens snart..känner lite imagen så nästa mens börjar jag spruta..OM jag är frisk ,har ju varit sjuk i typ14 v nu!! kram på er o glad påsk

• sth67

tack tjejer som skickar kramar, en extra kram till alliamelle(svårt ord ;)
    Kramiis, vi måste hinna ett försök till innan sommaren eller hur, jag är oxå på dag 25 ca borde få mens snart..känner lite imagen så nästa mens börjar jag spruta..OM jag är frisk ,har ju varit sjuk i typ14 v nu!! kram på er o glad påsk

• sth67

Hej tjejer. Just hemkommen från sälen, fint väder men knappt någon skidåkning då bonusbarnet slet av ledbandet så vihar åkt hem 2 dagar för tidigt..shit happens.
    lycka till ni som nyligen gjort Et, eller ÄP. välkomna nya. kram till er som jag känner.

• sth67

prinsess and t peas: välkommen hit! stackars er , hoppas ni kan ta er igenom detta och sedan kämpa vidare. har för mig att vi har träffats i en annan tråd, kram
    djurgårdsrutan: på cvl så försöker dom planera in ÄP och Et så alla inte kmmer dit på en helg det är nog därför. Men jag har faktiskt börjat en måndag en gång för att läkaren sa att jag fick det för vi skulle prova något ntt men då gick det åt skogen iallafall. kram till dig
    turbo: hoppas du mår bra ?
    maraya. håller tummarna för dig!
    alliamell: en stor kram till dig
    linalotta lycka till med sprutorna
    kram till er andra som jag ej nämnt..

Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....