• sth67

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

turbo...jag grinar , tårarna rinner...så kul för er!! helt fantastiskt..kram på dig!

• sth67

entjej; stackars stackar dig, det låter fruktansvärt jobbigt. Tack o lov att du redan är i v 25 inte så långt kvar nu. kramar om dig
    turbo: lyckliga du!! tänk att ni lyckades tillslut. vad säger din sambo, ärhan lika tokig o glad som du?
    Jag har fått tråkiga besked igår, min pappa har fått prostata cancer och jag ligger hemma idag o har migrän. Min pappa är min bäste vän o jag är orolig trots att hans värden inte var skyhöga men ändå cancer. Detta är inget jag ville höra just nu då jag laddar inför mitt 6e försök så jag känner mig låg o ledsen o uppgiven..tyvärr

• sth67

entjej: men shit vad jobbigt att det kanske inte går över efter barnet kommit ut, jag trodde det hade lite med graviditeteten att göra. Men som du säger, du kankse kan ta andra tabletter då och kroppen kanske ändrar sig lite. och du kanske tål tabletterna på ett annat sätt och framför allt du behöver inte vara rädd att barnet skall ta skada av pillren. stor kram

• sth67

linalotta: gamal räv som jag är med 5 äggplock så stämmer det helt som du säger. Ingen annan spruta än ägglossningsspruta sedan vila sedan äp. Helt rätt. lycka till!
    tack turbo..kram på dig önskar jag oxå hade två små hjärtan ;)

• sth67

tack maraya: som turbolina säger, man kaninte stöta bort ägget. Allt handlar om att ägget skal fortsätta att utvecklas. en tjej här på FL vandrade uner ruvningstiden och hon blev gravid så jag tror inte det är någon fara..Dag 5-6 fäster ägget så då kan man känna lite mera så det kan ju vara det.
    Turbo: härligt det låter...vill oxå ;)

• sth67

masse: fantastiskt!! vad roligt upp med hakan , du kan ju bli gravid det är ju underbart! När någon dör elelr blir sjuk så föds det en ny ängel som du vet..
    linalotta: men herregud 50 blåsor! vad sa läkaren om det? Det låter faktiskt inte riktigt bra, jag är ingen läkare men har hört talas om dom som fått ca 40 blåsor och det har varit för mycket. Hopppas jag i nte skrämmer dig nu gumman, men är det värkligen 50? håller tummarna att det går bra ändå kram på dig.
    nu skalljag ha tjejmiddag om en stund vi skall göra egen suschi tillsammans skall bli skoj. kram på er alla

• sth67

linalotta: lycka till, du vet att det krävs bara ett ägg och du har ju 50 st att välja mellan. Stror kram o lycka till!!
    cicco: välkommen hit!

• sth67

pp08. wow vad tiden har sprungit iväg, grattis lite iförskott nu behöver du inte oroa dig för något ;) kram

• sth67

Maraya...inga tårar föränn rödluvan kommit efter testdag har vi ju kommit fram till här på FL....allt kan hända..håller tummarna fortf, kram

• sth67

maraya: vad tråkigt för dig. Ge inte upp än, kram

Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....