• entjej

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

Maryah skrev 2009-04-22 11:15:08 följande:
    hejtjuvtestade imorse pa RD13, negativt. vet inte om jag ska ringa kliniken eller om jag ska vanta till RD16?mar dalig.
    Jag tycker också du ska vänta till riktiga testdagen. Cvl har ju tidigar testdag än vissa andra kliniker. Hoppas det blir plus för dig!
  • entjej

Maryah: DEt behöver inte vara kört för att du fick bruna flytningar. Tänk på Turbolina. Jag fick bruna flytningar en gång i vecka sex och en gång i vecka sju.

Turbo: Torbjörn förklarade att när man blir gravid så fortsätter äggstockarna att vara svullna. Hade man fått mens hade de gått ner. Hur länge de är svullna efter behandlingen för att man är gravid vet jag ej.

• entjej
    Maryah skrev 2009-04-23 23:32:27 följande:
    hej tjejerverkar som om mensen har kommit igang!! jag ar jatte besviken:(
  • entjej
    Turbomamma skrev 2009-05-03 16:59:52 följande:
    Med mig är det bara bra, ny kontroll imorgon på MVC så jag är lite nervös för om det fortfarande är något som växer därinne. Kramar till alla!
    Känner du aldrig barnet eftersom du är nervös för det?
  • entjej
    Turbomamma skrev 2009-05-04 09:51:51 följande:
    entjej: Är bara i 10:e veckan så jag känner inte nåt/några barn än . Däremot har jag tidigare haft missfall i v. 12 och fixar inte riktigt att gå på inskrivning på MVC när jag inte vet om det fortfarande växer. Gjorde det förra gången och kände mig så himla lurad. Vet att jag bara skulle sitta där med barnmorskan och typ förneka alltihop... Samtidigt mår jag så himla illa, är så trött och har fått en liten kula så jag känner mig trots allt lite hysterisk, men det kanske man kan få vara efter allt Fast jag gillar verkligen inte den här hysteriska sidan hos mig själv. Jag som brukar vara en tuff tjej som fixar allt möjligt borde inte förvandlas till ett nervvrak... Sth67: Hur har du det? Snart sprutdags, du vet att jag tänker på dig. Kramar till alla!
    Förlåt, jag blandade ihop ditt namn med ett annat namn. Tänkte på att du var betydligt längre gången. Men Turbolina, det vet jag ju egentligen, att det var ganska nyss du plussade. Hoppas allt går bra!
  • entjej
    Turbomamma skrev 2009-05-04 10:55:30 följande:
    entjej: Nyss o nyss, allt är väl relativt Själv tycker jag att senaste månaden varit evighetslång. Veckorna fram till vecka 12 känns oändliga...
    Jo, det är sant. Jag längtade också efter v. 12 då risken för missfall skulle minskas drastiskt. Men så fick jag ju jätteblödningen i v. 11 så oron fortsatte. Och sedan v.15 har jag, som ni vet, levt i en mardröm pga allt spottande... Det värsta jag varit med om i hela mitt liv. Men de allra flesta kan ju andas ut efter v. 12. Du var ju på Cvl också för koll för ngn vecka sedan. Då minskar risken drastiskt när de sett att det ser bra ut. Men förstår du är orolig då du tidigare haft missfall i vecka 12.
  • entjej
    sth67 skrev 2009-05-18 21:19:14 följande:
    tack tjejer. dom ringde tillslut o jag fick fortsätta till fredag värdet var bättre än väntat hade 1342, det är ganska bra för att vara mig , förra gången hade jag bara 175! då plockades jag på 4 trots att det bara fanns 0-1 st blåsor vid första vul. MEn äggen dog ju den gången... har liiiiiiiiiiiiiite hopp kvar men inte mycket..har mest gråtit idag och bråttas med att hålla tillbaka tårarna inför mina kunder. kram på er
    Håller tummarna jättehårt för dig! Jag drömde t.o.m häromnatten om dig och Kramiiis. Ni skulle precis åka iväg och plocka ägg. Jag fick aldrig veta i drömmen hur många ägg ni fick ut. Kram!
  • entjej
    kramiiis skrev 2009-05-19 13:17:06 följande:
    entjej: hihi roligt att du drömmer om oss Hur mår du nu? tänker mycket på dig!sth: åhh jag hoppas så att det ser bättre ut på fredag. KRAMAR!
    Ja, jag hoppas ju det går bra för er som jag följt så länge. Ja, för er andra också förstås men kramiiis och Sth67 har jag följt så länge. Själv lever jag fortfarande i mitt "fängelse" med spottandet.
Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....