• sth67

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

sweetie: lycka till
    maraya , hoppas du mår bättre
    turbo din lyckans ost..kram på dig
    kram kramiiis, snart spray start ihha...
    jag längar till jag skall få mens är på dag 17 , ca 12 dagar till sprutstart.. nedräkning

• sth67

hej, alla läkaren på Cvl är mycket seriösa och duktiga. alla är väldigt olika och jag har haft allihopa. Dom e bra på olika sätt men visst har man sin favorit :=) lycka till

• sth67

tack för uppmuntrande hejja rop inför mitt 6e försök..
    djurgårdsrutan; har säkert oxå sprutor över om du behöver..
    kram på er alla ,jag e helt slut efter en arbetar helg på landet ;)

• sth67

tack turbo; jag tänker på dig med ;) sprtutstart i helgen tror jag ;)
    Djurgårdsrutan: jag brukar räkan med nästan exakt 2 veckor från sprutstart, inkl två st Vul. första vul dag 5 sedan ett till dag 9 eller tio , då får man veta ÄP dag och insätt ning blir 2 dagar senare. Lycka till..

• sth67

Haloj alla nya, vill poängtera att alla är välkommna hit och här kämpar vi ihop ,skrattar,gråter och peppar varanndra. Jag har hängt i denna tråd sedan mars-08 och jag trivs jätte bra. Det är också roligt att man ibland sneglar lite på varanndra på Cvl och kan känna samhörighet och glädje ihop.
    Till o från är det någon som plussar och självklart blir man jätte glad för den åersonens skull men samtidigt är det än större sorg att man själv inte lyckats. MEN en vacker dag skall vi alla vare sig det är första eller andra barnet få skriva PLUSS här på vår sida. KRam på er alla

• sth67

tjolahopp..hjälp vad ni skriver, hinner inte med i svängarna längre.... Jag lovar att läsa allt som skrivs men är kanske inte alltid så aktiv att kommentera allt. Jag skall själv börja spruta med korta metoden när som helst inför mitt 5:e (6:e)försök. Väntar bara på att fröken rödluvan skall komma. Känner mig spänd, exalterad och nyfiken på om min akupunktur och örtdrickande har hjälpt mina små stackars ägg att bli fina och bättre.
    Lycka till så länge tjejer

• sth67

tack alla tjejer som skickar grav baciller till mig o lyckönskningar ni är änglar allihopa.
    idag går tankarna till Masse...stooor varm kram

• sth67

turbo: hur många laroplex tabletter tog du? det står 5 på burken tycker detlåter mycket så jag o sambon tar 3 var. han för män o jag för kvinnor...kram på dig

• sth67

turbo: vad bra att du är nervös för min skull så slipper jag...Hm, jag skulle ju fått mens i helgen men icke ..vad fasen är det för fel? gick upp o tog ett grav test men minus så klart. Fattar inte varför den dröjer nu när jag skall börja spruta och jag som planerat in kunder i minsta detalj för att det skall funka då en tjej även är på semester samma vecka som jag har ÄP. Phust, blir man inte stressad nu så ... hur sjutton får man igång den? Ska lägga mig på spikmattan en stund..ps, det är bara att slå en singnal du vet vart jag finns ;)kram på dig o alla andra

• sth67

långväntatn, du kan betala via bankgiro. Jag fick dra av 7 000 kr när jag varit på Äp men äggen dog samma dag som ET. Vet ej hur dom gör när man gjort FET.
    -Börjar spruta imorn, mensen kom med lite hjälp av spikmatta och att jag drack örterna.. skönt första vul på måndag snäääääääääääälla håll tummarna , tror det är sista försöket ..kram på er

Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....