• sth67

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

turbo...japp sprutstart i kväll och kramiis i morn kör korta... nu jävlar skall vi två plussa samtidigt!! behöver någon att få gå o dra barnvagn med nästa sommar ;) kram o puss på magen

• sth67

Sweetie: men gumman , skit oxå!! skickar en varm kram!
    kramiis: är nerös för din skull ;) kan vi vara nervösa för varnanndra istället ..det är ju lysande så slipper jag bli nervös för min egen skull...kan vi inte åka på Vul samma dag? ;)

• sth67

Djurgårsdrutan: jag frågade sista försöket för jag hade läst att man kunde ta i benet oxå så jag testade det. Men så kom jag till kliniken och frågade och J.H sa att man abslout skall ta i magen för benet behöver inga hormoner.. desto närmare livmodern desto bättre tror jag han menade ;) En annan sak, det försöket var mitt första avbrutna försök. Så jag kommer ta imagen hädanefter..
    lång väntan; lycka till !!
    swetiepai: kramar dig
    Turbo: kram på dig o tack för att du tänker på oss
    kramiis ..kramiiiis på dig

• sth67

turbo: konstigt att Holte sa till mig att sprutan abslout skall tas i magen..hm..ja ja nu skiter vi i det.
    Jo, jag har Vul på måndag, är faktiskt jätte nervös, tänk om det är dåligt reslutat denna gång oxå då är det faktiskt kört. Tror ej att Cvl låter mig göra flera försök i sådana fall...
    Nej nu skall jag ha en mysig helg hoppas ni andra mår ok och kämpar på kram kram

• sth67

tack djurgårdsrutan, tänker på dig oxå ;)

• sth67

tack tjejer!
    Djurgårdsr: gör det ont för din kille? Är det första gången för honom?
    Mysigt att bo på hotell men det kankse blir dyrt i längden men just det ni skall ju fixa detta på första försöket har jag bestämmt ;)
    kram på er nu hejjar vi på sverige

• sth67

Någon som skall till CVL imorn? jag skallvara där kl 8.50..tänkte jag kunde vinka till någon ;)

• sth67

ingen ide att ni håller fler tummar...hade en blåsa som var för stor för sprutdag 7 i eftermiddag ringer dom och meddelar om vi skall avbryta..fler försök? tror ej det... :(

• sth67

tack tjejer. dom ringde tillslut o jag fick fortsätta till fredag värdet var bättre än väntat hade 1342, det är ganska bra för att vara mig , förra gången hade jag bara 175! då plockades jag på 4 trots att det bara fanns 0-1 st blåsor vid första vul. MEn äggen dog ju den gången... har liiiiiiiiiiiiiite hopp kvar men inte mycket..har mest gråtit idag och bråttas med att hålla tillbaka tårarna inför mina kunder. kram på er

Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....