Kela81: Tack och lycka till i sänghalmen nu i sommar   !
 !
Sth67: "Mina små trollungar" du är gullig du. Tack så mycket! Tänker på dig ofta och beundrar din styrka. Hoppas verkligen att det kommer att ge utdelning! Visst stannar du väl kvar hos oss även fast du lämnar Cvl?
Djurgårdsrutan: Vad härligt det låter med Vadstena, är så himla mysigt där. Det där med hugg och stick i magen tror jag inte at du behöver oroa dig för. Det borde bara för tidigt för mens och det brukar ju inte kännas som hugg. En del säger att de känner hugg när de ruvat och blivit gravida. Själv tyckte jag nog att jag kände mer hugg och stickningar de gånger jag ruvade och inte blev gravid. Men det satt säkert mellan mina öron och dessutom så slutade jag känna efter och analysera vid sista ruvningen vilket var rätt skönt. Det kommer ändå att visa sig förr eller senare och nu har du ju redan passerat halvvägs. Fortsätter att hålla tummarna. 
Ego: Vi köpte bil igår. Typ det första min sambo sa i hissen på Cvl efter att vi fått veta att det var tvillingar var: "Kan vi köpa kombi nu?". Jag vägrade liksom att byta till någon jättestor bil när det bara var han och jag men nu gick det inte att hindra honom längre. Själv tyckte jag att vi kanske kunde väntat några månader till men han vill absolut ha ny bil före sommaren. Vad nu det spelar för roll?
Annars sitter jag just nu och väntar på att få gå till jobbet. Känns sådär när resten av Sverige ska ut och njuta av solen. Samtidigt är det nog lika bra med tanke på mina sönderbrända axlar att jag håller mig inomhus. Massa kramar till alla, från Turbo