Hur gör ni för att hålla vikten nere?
Ännu svårare om man får foglossning....svårt att röra sig då, då får man verkligen tänka på vad man stoppar i sig!
Ännu svårare om man får foglossning....svårt att röra sig då, då får man verkligen tänka på vad man stoppar i sig!
Försöker verkligen hålla mig borta från så mycket sött, men ibland måste man ju bara få äta lite godis...så nu när jag var sjuk unnade jag mig det!
Dessvärre så har foglossningen börjat redan..är snart i v 17...så jag vet inte hur jag ska kunna motionera så bra...typiskt...
Var lite försiktig bara med dina sammandragningar...pressa inte kroppen om du får såna problem!
oj sorry...skrev inget namn! Jo jag menade dig!
jag vet, det är skitjobbigt...med mitt första barn ignorerade jag dessvärre detta, tänkte väl att "det är ju normalt" men sen gick slemproopen i v 32 och jag blev inlagd på sjukhus med bricanlylsprutor och dropp...men 6 dagar senare föddes min prinsessa!! 44 cm lång och 1960g tung...he he
Så om detta händer mig igen så kommer jag nog att kolla upp det regelbundet...
bra att du kollat upp det iaf!
Det är ju sååå jobbigt när magen spänner ihop sig sådär!! jobbigt att göra saker!
ja, vi åkte in för att den lossnande men även för att jag hade ca 4 minuter mellan sammandragningarna..inte onda men täta!!
Jag är ärligt talat inte så säker på att den återbildas när det börjar vara så sent i graviditeten som jag var (v32) du är i v 29 nu?
Allt gick bra för oss, vi låg ca 4 veckor på neo..men nu är hon en pigg 2 åring!
Men jag blir lite oroad när jag läser om sånt där...
exakt! Därför..OM din slempropp skulle släppa...ring förlossningen!
ha ha jo säkert! Men jag lovar dig..det är bättre än alternativet...bo på sjukhus och mata din lilla bebis via en sond i näsan med en spruta är inte så skoj heller....
Jag går GÄRNA över tiden istället denna gången!! Är nu i v 16+6!