Smink, smink, smink... vi fortsätter
Nu blev inte frågorna bara till dig utan till alla, men var tvungen att fråga om Make up store när jag såg att du köpt där

Nu när jag använt Make Up Stores whonder pouder ett par dagar och fått in snitsen är jag riktigt nöjd   Visst det täcker inte till 100% men det ser mer naturligt ut än det gjorde med foundation. har även testat med foundation under för finare tillfällen, blev super bra det också
  Visst det täcker inte till 100% men det ser mer naturligt ut än det gjorde med foundation. har även testat med foundation under för finare tillfällen, blev super bra det också   

Tänkte shoppa lite smink imorgon på Make Up Store, någon som har några förslag, behöver nog rouge och ögonskugga åtminstonde   

Silk lät fin, ska kolla på den, jag är mkt för lila och rosa skuggor, gärna ljusa och lite skimriga. antar att det är vad som passar min hy, är väldigt blek
  Silk lät fin, ska kolla på den, jag är mkt för lila och rosa skuggor, gärna ljusa och lite skimriga. antar att det är vad som passar min hy, är väldigt blek   

Men jag tror jag skippar sotade ögon, tror inte det blir så bra med mina glasögon :-P Känns som man lägger ned allt slit i onödan. Tidigare har jag gjort en simpel variant att jag haft svart ögonskugga på som jag tonat ut mer och mer. Aldrig kolsvart utan mer grått, men som sagt, känns som slöseri med tid
  Men jag tror jag skippar sotade ögon, tror inte det blir så bra med mina glasögon :-P Känns som man lägger ned allt slit i onödan. Tidigare har jag gjort en simpel variant att jag haft svart ögonskugga på som jag tonat ut mer och mer. Aldrig kolsvart utan mer grått, men som sagt, känns som slöseri med tid   Men tack för beskrivningen
  Men tack för beskrivningen   

Nu har jag varit och handlat mer smink   Från MUS såklart som blivit min favoritaffär (det lyxigaste som finns i lilla Karlstad
  Från MUS såklart som blivit min favoritaffär (det lyxigaste som finns i lilla Karlstad   ). Köpte en ögonskugga, nyans Butterfly tror jag det var, matchar mina glasögon bra
  ). Köpte en ögonskugga, nyans Butterfly tror jag det var, matchar mina glasögon bra   Och en ögonpenna samt en mineralblush.
  Och en ögonpenna samt en mineralblush. 
Har aldrig varit så kul att sminka sig innan, känner för att vara fräsch nu när man är gravid, så även om magen är stor och allt ömmar så är man åtminstonde snygg i fejjan